return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Fred Acler - Audio Therapy Part13
View this Thread in Original format
FredAcler
Jaha, då var det dax för årets första mix. En salig blandning av egna favoriter, men jag hoppas att det kan vara något som passar er andra också. ;):)
Denna mix spelades för övrigt på Icon-management sessions på mysteria igår (sön 1/1)

Nedladdning HÄR!!


Låtlista:
1. Eye Wall - Bad Deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix)
2. Armin v Buuren feat. Nadia Ali - Who's Watching (Oliver Moldan Remix)
3. LNQ - People I Used To Know (Mike Foyle Remix)
4. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub TechMix)
5. Galen Behr - Time Will Tell
6. Menno De Jong - Tundra (Fierce Dub)
7. Goldenscan - Halycon
8. Elevation - Ocean Rain (Robert Nickson Remix)
9. Drax & Scott Mac - Must Have Been A Dream (Mac Zimm's Remix)

All sorts feedback är välkommen.
Trevlig lyssning!! :)
jofawe
laddar hem... återkommer ;)
FredAcler
Gör så, du är välkommen tillbaka ;):D
K-PAXian
Laddar också hem. Alla set med Goldenscan - Only With You kan inte vara annat än guld. ;)
K-PAXian
Trevligt set, men ingen Goldenscan - Only With You ju.. :(
Körde du kanske Halycon och har skrivit fel i spellistan? :)

För övrigt, trevligt och bra.
FredAcler
quote:
Originally posted by K-PAXian
Trevligt set, men ingen Goldenscan - Only With You ju.. :(
Körde du kanske Halycon och har skrivit fel i spellistan? :)

För övrigt, trevligt och bra.


Ja givetvis ska det vara Halycon. Så går det när man har bråttom och läser på fel rad på cd-omslaget. Ber om ursäkt för detta, hoppas mixen gick att lyssna på ändå?
K-PAXian
quote:
Originally posted by FredAcler
hoppas mixen gick att lyssna på ändå?


Givetvis! Var jätteskönt att jobba till. :)
Tack tack!
Kvicket
Time will tell *dreglar*
Riktigt skön mix som vanligt :)
zoric
Finns en del låtar som jag tycker om, och som vanligt några som jag inte riktigt fattat tycke om, men jag tycker att det var en bra mix och jag tyckte om när du spelade Only With You.

Tack :)
NooN
Som vanligt är dina mixar precis i min smak.
Men det var nåt som var annorlunda med Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix) tror jag... eller?

FredAcler
quote:
Originally posted by NooN
Som vanligt är dina mixar precis i min smak.
Men det var nåt som var annorlunda med Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix) tror jag... eller?


Nja, tror inte det var nåt annorlunda med den låten, inte mer än att jag lekte runt lite med effekterna på mixerbordet, vilket händer med jämna mellanrum ;)*hehe*
Kul att du gillade mixen iaf.

-----

Ni andra ska oxå ha ett stort tack för att ni tar er tid och laddar hem o lyssnar på mixarna :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement