|
03-03-06 Kokorico : Around The World In 80 Days
|
View this Thread in Original format
| johndeM |
De wereld rond met Cor Fijneman & Mark Norman
De Nederlandse trance producers en DJ's Mark Norman en Cor Fijneman gaan volgend voorjaar op wereldtournee: ruim 30 gigs in 20 landen op meerdere continenten in 80 dagen.
Op 3 maart beginnen Cor Fijneman en Mark Norman onder de noemer Around The World In 80 Days aan een ambitieuze wereldtournee. In het tijdsbestek van 80 dagen zullen de twee Nederlandse jocks meer dan dertig gigs verzorgen in twintig landen op meerdere continenten.
Cor Fijneman en Mark Norman hebben het afgelopen jaar allebei hun debuutalbum uitgebracht via het Black Hole label van Tiësto. Eerder al waren de internationale reacties op hun clubproducties meer dan overtuigend. Tijdens de tournee draaien Fijneman en Norman een brede selectie van oudere en nieuwe tracks in een veelheid van stijlen, daarbij ondersteund door speciaal voor de toer ontwikkelde beelden.
De toer trapt op vrijdag 3 maart af in megaclub Kokorico in Zomergem (België). Op zaterdag 4 maart staat het gezelschap in Asta te Den Haag voor de enige Nederlandse stop van de tournee. Daarna volgen Duitsland, Scandinavië, Rusland, Oost Europa, Midden Oosten, Azië, Noord Amerika om via Engeland weer naar Nederland terug te keren.
www.80daystour.com
 |
|
|
| Push2005 |
Kben eens benieuwd wat dat gaat worden :)
Goed dat Mark Norman eindelijk nog eens naar België komt... op tomorrowland kwam hij nie (ripoff) :whip: |
|
|
| mellow_head |
| Euhm waarom kome altijd dezelfde DJ's draaien? Da begint cliché te worden:conf: Cor Fijneman is al 400 keer hier gewees:rolleyes: |
|
|
| Synthesia |
^En hoeveel keer zijde gij der al naar toe geweest :p
Als der niks in de weg komt ben ik daar zeker bij :) |
|
|
| mellow_head |
| Het feit dak er ni naartoe ga is irrelevant met wak zei :) het valt mij gewoon op da er nooit ne Manuel Le Saux, Andrew Parsons, Chris Chambers, Kris O'Neil, Victor Dinaire, DJ Ampz, Dave Dempsey, etc. kome. |
|
|
| mellow_head |
| OMG Kuffdam zit op het forum :eyes: |
|
|
| InTeXoR |
allé, da kan dan wel eens de eerste keer kokorico worden voor mij. 'k snap die commentaar op cor fijneman altijd toch niet hoor, de keren dat ik die heb horen draaien is die mij altijd goe bevallen, en da's toch wel een keer of 10-15 geweest in de afgelopen jaren. zelfde voor mark norman, al is dat een naam die je minder op affiches in België ziet.
pure zwevende trance de ganse avond moet ge van die mannen niet verwachten, maar voor mij is dat althans geen vereiste meer om iets goed te vinden.
en ben wel eens benieuwd hoe er het in kokorico aan toegaat. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Het feit dak er ni naartoe ga is irrelevant met wak zei :) het valt mij gewoon op da er nooit ne Manuel Le Saux, Andrew Parsons, Chris Chambers, Kris O'Neil, Victor Dinaire, DJ Ampz, Dave Dempsey, etc. kome. |
lol wie zou zo gek zijn om die te boeken? :haha:
anyway, on topic.. "milde" interesse voor dit feest. maw ik ga er enkel geen als ik kaarten win bij d4m :p :o |
|
|
| Synthesia |
Heb die contest voor 2 tickets + CD gewonnen :D
Time-table:
22:00 DJ Filip Delie
00:00 Mark Norman
02:00 Mark Norman VS Cor Fijneman (back2back)
02:30 Cor Fijneman
04:30 DJ Filip Delie |
|
|
| mrcanon |
| 4.30 da cor en/of Mark speelt, de kans dat ik kom wordt groter. |
|
|
| Tiger777 |
| Als ik ni te moe ben, gaan'ek toch oek. :happy2: |
|
|