|
Killa (Orkidea Mixes) \ Language (H&B Remix) on CD.
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ראיתי שפתחו כבר טרד על תקליטים אז אני ינסה אולי מישו יוכל לעזור לי
למרות שהבנאדם שבאמת קונה פה הכי הרבה לא הצליח כל כך לעזור לי
אני מחפש את לגנוויץ' וקילה על דיסק
מישו יודע איפה אפשר לקנות?
חן אם בא לך תצרף את זה לטרד של התקליטים לפי השיקול שלך |
|
|
| epsilon1 |
| את קילה לא תמצא על דיסק כי אין, יש אותו באמפי3 באודיוג'לי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
את קילה לא תמצא על דיסק כי אין, יש אותו באמפי3 באודיוג'לי |
לא עוזר לי אמפי3 |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא עוזר לי אמפי3 |
בשביל מה אתה צריך דיסק? זה בתור מתנה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
בשביל מה אתה צריך דיסק? זה בתור מתנה? |
בשבילי..
אמפי3 לא עוזר לי תכלס..
זה לא מוחשי |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
בשבילי..
אמפי3 לא עוזר לי תכלס..
זה לא מוחשי |
שטויות
תוציא קבלה ותצרוב
כמעט ואין הרבה דברים על
CDR
הרוב כבר נמכר דיגיטלית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
שטויות
תוציא קבלה ותצרוב
כמעט ואין הרבה דברים על
CDR
הרוב כבר נמכר דיגיטלית |
אם יהיה איזה אמפי3 שאי אפשר להשיג רק לקנות אז אני יקנה
משו בסגנון של
u2 - new years day (ferry corsten vocal remix) |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם יהיה איזה אמפי3 שאי אפשר להשיג רק לקנות אז אני יקנה
משו בסגנון של
u2 - new years day (ferry corsten vocal remix) |
מה המטרה של הקניה לא הבנתי...
אין הבדל בין לקנות סידיאר לבין לקנות אמפי3 ולצרוב אותו זה חוקי וזה חוקי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מה המטרה של הקניה לא הבנתי...
אין הבדל בין לקנות סידיאר לבין לקנות אמפי3 ולצרוב אותו זה חוקי וזה חוקי |
כן אבל אני קונה את זה יותר בשביל מזכרת |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן אבל אני קונה את זה יותר בשביל מזכרת |
אז לך לג'ונו רקורדז בטח יש שם משהו שאתה אוהב ואי אפשר להשיג |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אז לך לג'ונו רקורדז בטח יש שם משהו שאתה אוהב ואי אפשר להשיג |
על דיסק?
אני בספק... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
על דיסק?
אני בספק... |
יש מצב שתבדוק לי ?:D
פשוט אתה בטח תמצא את זה יותר מהר ממני
אם יוצא לך לראות משהו שיכול לעניין אותי על דיסק שלא שוחרר באינטרנט
או שוחרר אבל איכותי מאד מאד מאד
תודיע לי
אפילו תכתוב פה בטרד לא נראה לי שיפריע לחן
אם יש את
endrophine [arizona remix]
על דיסק
אני יכול בכיף לקנות :D
אבל איך אני יגיד להם מה הכתובת? זה לא יעשה בעיה לכתוב אותה באנגלית? |
|
|
|
|