|
ALON HALPERIN, MFG & RONALDO ROBOTIKA (ILTA) @ ZAMIR 05.01.2006
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
אהלן אנשיייייייייייייייייים
עוד שבוע בזמיר והפעם עם
ALON HALPERIN
הרזידנט האגדי של נקסט הפקות על הקלאב טראנס
MFG
מחזירים את הנוסטלגיה ויהיו אחראים על הטראנס האיכותי
RONALDO ROBOTIKA
יהיה אחראי לחפירות בקומה למעלה דיי עם אלקטרו וטקנו לפניםםםם
ולמרבה ההפתעה...
:crazy: הרשימות שוב בחינם אצלי
האירוע לגילאי 21 עם הצגת תעודות זהות
לרשימות אצלי:
0547521061 אלי לביא |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
ולמרבה ההפתעה...
:crazy: הרשימות שוב בחינם אצלי
אלי לביא |
החלטת לשגע הא ? :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |

:disbelief |
|
|
| Sm0keMachine |
| יש מצב בהחלט שאני מגיע הפעם! :D |
|
|
| Shahar |
וואלה יש מצב לבוא
לקראת הרבט :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אני יגיע ומקווה לראות לפחות כמה אנשים שאני מכיר |
|
|
| Shahar |
| אלי תמבטיח להגיד לי במקרופון מזלטוב על הרבט?? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
אלי תמבטיח להגיד לי במקרופון מזלטוב על הרבט?? |
שצ
אלי מי זה mfg? |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
אלי תמבטיח להגיד לי במקרופון מזלטוב על הרבט?? |
תגיד לי נראה לך שאני אצעק במסיבה של 21+ כזה דבר? נו באמת
:thepirate |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
שצ |
יש בעיה כפרה?
| quote: | Originally posted by Black Dragon
תגיד לי נראה לך שאני אצעק במסיבה של 21+ כזה דבר? נו באמת
:thepirate |
כל הבני 21 יכולים לבוא לשחק לי בבצה תגיד להם יש פינת ליקוק בצד
:D |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש בעיה כפרה?
|
לא כפרעעע התת רמה שלך דווקא מצחיקה אותי:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Koby
לא כפרעעע התת רמה שלך דווקא מצחיקה אותי:D |
צחק למה לא לבריאות |
|
|
|
|