return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mo-Shic - Salamat New Album
View this Thread in Original format
YO-I
מה אומר ומה אדבר, למעלה מחמש שנים שאני מכיר את מושיק, עוקב אחריו לכל מסיבה ומקשיב למוזיקה שלו בכל רגע נתון
המפיק הענק הזה שהוא חבר מדהים ואיש משהים, משחרר לנו אלבום אומן חדש וכפול, הכל פרי יצירותיו, שלוש שנים של עבודה ואין לי מילים כדי לתאר את מה שאנחנו הולכים לקבל

תשכחו מכל מה שידעתם עד היום כשמדובר על פרוגרסיב האוס, מושיק לקח את כל האלמנטים האוריינטלים והאתנים, לקח את הסאונד המיוחד שלו ועשה לנו חוויה קולינרית שאין כמוהה

אתם יכולים להקשיב לסמפלים מהאלבום בלינק שמצורף כאן, האלבום עצמו ישוחרר לעולם בתאריך

06/02/06



Track List: CD 1 – Progressive:

1) Those Good Old Days
2) El Brujo
3) Madadyo
4) It Could Be Your Time
5) Life On The Edge
6) Primavera
7) Salamat
8) Nine Gates
9) Inside Doors
10) Come Home With Me

Track List: CD 2 – Downbeat:

1) Long Desert Voyage
2) Aurora Borealis
3) Kivanlak
4) Listen To Music Forever
5) Bardo Thodol
6) Path To Light
7) The Kid, The Piano, The War
8) Drongo
9) Choice
10) Ashray
11) Dark Side Is Beauty
12) Surrealist (Walking By Myself)

סמפלים
www.saikosounds.com/english/display_release.asp?id=5405
Glenn-Holmes
מצוין...נקשיב וניתן צאנס זה עשוי להיות אלבום שאני יקנה
coby
שמעתי כמה מהסמפלים , אהבתי לאאלה..

שאנטי ביותר.. אלבום מושקע
Gandi
Moshic is an outstanding young talented artist! its good to see that his work is being recoginized around the world!
i cant wait to get a copy of my own! i love the guys work!
VIVA LA UNDERGROUND! 8)
KrazyDJs
נשמע טעים :p
YO-I
כולי אחוז התרגשות וצמרמורת, לפני כשעה וחצי בדיוק קיבלתי את האלבום המקורי ממושיק ומה אני אגיד לכם, אם אתם באמת אבל באמת מבינים במוזיקה אלקטרונית, אני מבטיח לכם שהאלבום הזה ירגש אתכם כמו שאולי אף אלבום אחר לא ריגש

הייתה הערב הופעה אינטימית של ההרכב בורדו שמושיק אחראי להפקה המוזיקלית, מעבר לזה שההופעה הייתה מדהימה, אני חיכיתי רק לדבר אחד, לסלאמת

איך שההופעה הסתיימה נסעתי לבית של מושיק ושם כאמור קיבלתי את האלבום, איך שחזרתי לרכב לא רציתי שהנסיעה מת"א לאשקלון תיגמר כי האלבום התנגן לו ברכב ואוי פשוט התמוגגתי

אלבום ממוקסס שהוא פיור מושיק, נפתח עם קטע רגוע שמשתלב עם הטראק השני שכולו שופרים ווקאל אתני של בחורה שנשמעת כמו זהבה בן, המסע הזה רק בהתחלה, קטעים שיהפכו אתכם ופרימוורה אחד, טראק שמזכיר יותר את ז'אנר הפרוגרסיב טראנס והולך להיות להיט

זהו, החל מהיום האלבום נמכר רישמית, תקנו ותהנו
ואפילו לא הזכרתי את הדיסק השני באלבום שכולו על טהרת האמביינט והצ'ילאוט

DjChook
הדיסק השני
chillout
מצוין

הראשון קשה לי לתת תגובה כי זה פשוט לא הסגנון שלי
YoraY
איזה בחור מוכשר יאאלה...... לא ידעתי שהוא כל כך צעיר עד לפני כמה חודשים....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
כולי אחוז התרגשות וצמרמורת, לפני כשעה וחצי בדיוק קיבלתי את האלבום המקורי ממושיק ומה אני אגיד לכם, אם אתם באמת אבל באמת מבינים במוזיקה אלקטרונית, אני מבטיח לכם שהאלבום הזה ירגש אתכם כמו שאולי אף אלבום אחר לא ריגש

הייתה הערב הופעה אינטימית של ההרכב בורדו שמושיק אחראי להפקה המוזיקלית, מעבר לזה שההופעה הייתה מדהימה, אני חיכיתי רק לדבר אחד, לסלאמת

איך שההופעה הסתיימה נסעתי לבית של מושיק ושם כאמור קיבלתי את האלבום, איך שחזרתי לרכב לא רציתי שהנסיעה מת"א לאשקלון תיגמר כי האלבום התנגן לו ברכב ואוי פשוט התמוגגתי

אלבום ממוקסס שהוא פיור מושיק, נפתח עם קטע רגוע שמשתלב עם הטראק השני שכולו שופרים ווקאל אתני של בחורה שנשמעת כמו זהבה בן, המסע הזה רק בהתחלה, קטעים שיהפכו אתכם ופרימוורה אחד, טראק שמזכיר יותר את ז'אנר הפרוגרסיב טראנס והולך להיות להיט

זהו, החל מהיום האלבום נמכר רישמית, תקנו ותהנו
ואפילו לא הזכרתי את הדיסק השני באלבום שכולו על טהרת האמביינט והצ'ילאוט



מממ דיסק ממוקסס?
כי אם כן אני חושש שזה קצת מוריד לי מהרצון לקנות אותו
אולי נחכה לסאמפלרים אם יהיו
YO-I
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ דיסק ממוקסס?
כי אם כן אני חושש שזה קצת מוריד לי מהרצון לקנות אותו
אולי נחכה לסאמפלרים אם יהיו


אילן יקירי, אני חייב להגיד לך משהו, אני תופס ממך בן אדם שדיי מבין במוזיקה אלקטרונית ומוזיקה איכותית, תאמין לי שהקסם של הדיסק הזה הוא בעיקר בגלל שהוא ממוקסס

מושיק בעצם נותן לנו כאן אלבום אומן אבל אלבום שהוא מסע אחד שלם בנבכי הפרוגרסיב של מושיק, אז נכון שכל אחד היה רוצה את האלבום כסינגלים אבל מושיק תמיד מעביר מסר מסויים בסטים או באלבומים שלו ולכן אני חושב שכדאי לך לקנות את האלבום, אתה לא תתבאס אחי

קח בחשבון שהדיסק השני הוא יותר דאונביט ולכן הוא היה חייב להיות ממוקסס
מקווה ששיכנעתי אותך

DjChook
אני חושב שחלק מהקניה של אילן זה בגלל שהוא דיג'יי ורוצה חומר מקורי
אם אתה מביא לו דיסק ממוקסס, הרי זה קצת מצחיק אח"כ ללכת ולמקסס זה את בסט... לא יודע, זו הדעה שלי לפחות לגבי דיסקים ממוקססים

למרות שיש דברים בגו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אני חושב שחלק מהקניה של אילן זה בגלל שהוא דיג'יי ורוצה חומר מקורי
אם אתה מביא לו דיסק ממוקסס, הרי זה קצת מצחיק אח"כ ללכת ולמקסס זה את בסט... לא יודע, זו הדעה שלי לפחות לגבי דיסקים ממוקססים

למרות שיש דברים בגו


חן נגע בדיוק בנקודה
חבל מאוד שלא נערך דיסק אחד עם קטעים של מושיק בנפרד ודיסק אחד ממוקסס זה היה ממקסם את חווית הקניה

כרגע אני באמת חושש שהאלבום הזה יהפוך כמו אלבומים אחרים לחסר ערך עבורי מאחר ואין לי הרבה איפה להנות משמיעת דיסק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement