|
Ik ben op zoek naar een nummertje.. wie helpt mij? BeLLie?
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ja ik zoek dus een nummertje.. ja schrik niet, uit de set van Michel de Hey op Sensation. HaZZa was op IRC op zoek naar een nummer uit die set.. ik ben toen die set gaan luisteren en kwam een nummer tegen wat ik al heel lang cool vind!
Het is het nummer tussen Devilfish - Man Alive en Thomas Krome - Shockabucku vol. 2 ehh.. zo rond 34:50 zit je op het hoogtepunt van het nummer.
Monika Kruse draait dat nummer in haar Hafentunnel-set 27-07 zo rond 11:30.
Wie helpt mij??????? dat nummer na shockabucku 2 is trouwens ook heel cool.. kent iemand die? |
|
|
| MH |
Het nummer na shockabucka vol 2 is: spoof - scoopa bass
van het nummmer voor shockabucka ken ik de titel niet.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MH
Het nummer na shockabucka vol 2 is: spoof - scoopa bass
van het nummmer voor shockabucka ken ik de titel niet.. |
HAHA, wat dacht je. Ik heb ook nog een account op TA.com.
Total Posts: 28 (0.06 posts per day)
Cool... :D |
|
|
| HaZZa |
Is die wel bestemb voor deze thread Petruys? ik zie de link ermee namelijk nie...
:-P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Is die wel bestemb voor deze thread Petruys? ik zie de link ermee namelijk nie...
:-P |
BOEIE!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
BOEIE!! |
En dan vooral tegen mij blijven zeggen dat ik DE useless poster bent :conf: :conf: :conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En dan vooral tegen mij blijven zeggen dat ik DE useless poster bent :conf: :conf: :conf: |
[*fartmode*]
Sja, omdat er altijd nog een klein verzchil zit in mijn postaccount en de jouwe :whip:
[/*fartmode*]
Nee sorry, ik zou niet weten welke plaat dit nou moet zijn :D |
|
|
| HaZZa |
| Ik denk dat Petrus wat betreft useless poster aardig bovenaan staat... :P |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Ik denk dat Petrus wat betreft useless poster aardig bovenaan staat... :P |
Nee, niemand zal DJ Lex ooit van de nummer 1 positie kunnen kicken :o |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nee, niemand zal DJ Lex ooit van de nummer 1 positie kunnen kicken :o |
Niet te geloven zeg jij leeft echt in het verleden als je een beetje opgelet had had je gezien dat ik de laatste 2 maanden ofzo niet meer useless post alleen maar om dit soort domme reacties te voorkomen van mensen die alleen maar kijken naar het verleden en volop vooroordelen hebben |
|
|
| Blik |
ik heb maar ding hier over te zeggen:
JULLIE ZIJN TRIEST BEZIG!!!!!!!!
zo Jukx, heeft een nummer nodig, laten we het daar over gaan hebben, oh ja Jukx, ik ken hem niet, maar dat wist je vast al wel :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb maar ding hier over te zeggen:
JULLIE ZIJN TRIEST BEZIG!!!!!!!!
zo Jukx, heeft een nummer nodig, laten we het daar over gaan hebben, oh ja Jukx, ik ken hem niet, maar dat wist je vast al wel :) |
Je haalt me de woorden uit de mond! Laat die DJ Lex toch lekker! Als Lex tegenwoordig iets NIET doet dan is het wel useless posten.. dus laat die jongen toch gewoon met rust!
maar in ieder geval MH bedankt.. ik zal hem gelijk even gaan downloaden! Nu dat andere nummer nog! :) |
|
|
|
|