|
Dj Vortex: wie wil?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Ik weet haast niets over deze gast, maar wel dat hij goede muziek maakt. (o.a. Incoming)Wie kan mij helpen? |
|
|
| Dj Thy |
| Wel heb zelf The Curch en Golden EP op vinyl. Echt snoeihard, bijna hardcore. Het is een Italiaanse dj, je kan zijn site bezoeken op http://djvortex.cjb.net/ |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik zal er gaan kijken. Wist niet dat ie Italiaans was, dacht eerder Duits ofzo. |
|
|
| Gekhous |
als ik "dj Vortex" en "wie wil" in 1 topic zie staan, komt er maar 1 ding bij me op: LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHEN!!!!!!!!!!!
maar helaas... |
|
|
| Kamaya |
DJ Vortex is echt een korkie!
En dat nummer Incoming vind ik (persoonlijk) ook niet echt interessant:
dit is een willekeurige foto van DJ Vortex, maar goed.
De groeten |
|
|
| M5 |
| volgens mij is er ook een nederlandse DJ Vortex... |
|
|
| Cosmic Guy |
Wat een hoofd...
Maar dat doet er niet toe, het gaat om zijn andere kwaliteiten.
Een Nederlandse DJ Vortex? lijkt me sterk, misschien is dat Vectrex ofzo, want die bestaat ook |
|
|
| Kamaya |
Deze Vortex is toch echt Italiaans (z'n site ook), en bij z'n nummer overzicht staan ook nummers die bij DE DJ Vortex horen, voor zover die er is. (hij heet trouwens Marco Vortice)
Hier nog wat pics (jezus!!!)
[IMG]http://www.geocities.com/SunsetStrip/Bistro/6652/matri6.jpg
[/IMG]
!! hij is getrouwd!!
zo, dit is wel genoeg lijkt me!
De groeten! |
|
|
| Gekhous |
| wel lekker mokkie op die laatste foto :) |
|
|
| Kamaya |
| Tis maar waar je van houdt............ |
|
|
|
|