|
TE op 16-02-01of02
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
ja inderdaad, je zou kunnen zeggen dat deze thread nergens op slaat... PERSOONLIJK... vind ik 4 threads over 1 en hetzelfde onderwerp ook niet heel nuttig... maja dat ben ik dan... en als je dan Blik heet & van je eigen thread ff een sticky thread maakt, omdat die andere TE thread nooit bovenaan staat (....) zorg dan in ieder geval dat de datum klopt schapie!!!!
latex |
|
|
| Miss Proximus |
| lol..TimeportE...go your gang.....we moeten.....Back...2 da past!!!!!!! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Gekhous
ja inderdaad, je zou kunnen zeggen dat deze thread nergens op slaat... PERSOONLIJK... vind ik 4 threads over 1 en hetzelfde onderwerp ook niet heel nuttig... maja dat ben ik dan... en als je dan Blik heet & van je eigen thread ff een sticky thread maakt, omdat die andere TE thread nooit bovenaan staat (....) zorg dan in ieder geval dat de datum klopt schapie!!!!
latex |
foutje, is alweer veranderd
de reden van de nieuwe thread is dat, die thread van Spad nooit meer normaal kan worden, die ouwe sticky thread werd meteen al weer rellen, lekker begin voor een thread, daarom dus maar ff een nieuwe hopelijk normale thread gestart ( en niet omdat ik zoveel mogelijk sticky threads gestart heb ofzoiets :)) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol..TimeportE...go your gang.....we moeten.....Back...2 da past!!!!!!! :) |
het is Gekhous maja...... |
|
|
| Optimus Trance |
"Pearl Pearl Pearl"
"Hans Anders, alleen de prijs is anders" |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
het is Gekhous maja...... |
lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lol, er word al naar me verwezen zonder dat ik nog maar een woord heb gezegd.. en blik ik denk dat ze naar mijn "nick-title" verwees.. :):) (hijs origineel!! HEHE :p) |
Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster
Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..
..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ik vind dat zinnetje in je sig echt onwijs stoer trouwens!!
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster
Waar heb je dat van? Het lijkt wel zo een quote die ook altijd op die magic-cards stonden..
..en volgens mij heeft Optimus teveel tv gekeken de laatste dagen.. hij kan alleen nog maar in reclame-boodschappen praten! :) |
ik zal het niet ontkennen dat ik een hele lange tijd magic gespeeld heb, en ik idd zo iets in gedachte gehad toen ik dat boven mijn sig had gezet :)
en gelukkig heeft Optimus nog altijd veel lol, die neemt tenminste niet alles super serieus etc.. altijd wel leuk :):) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Volgens mij hebben de sommige hier wat last van verlate puberale trekjes ofzo. LATEN WE HET GEZELLIE HOUDEN!!!
:D |
|
|
|
|