|
Where in the world is Armin Van Buuren ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Die jongen heeft het zo druk, een weekje of wat vakantie moet toch kunnen? |
|
|
| AirPole |
Well, he just visited us in the ASOT IRC, so chances are he's just @ home right now
:) |
|
|
| Unique2701 |
yeah watskeburt with Armin van bjurren?!?
:conf: |
|
|
| jp |
| Van die Ferrie Kostern hoor je ook niks meer de laatste tijd |
|
|
| New Wave |
| Hij zal wel met zijn ass op het strand liggen.:) In nederland valt niet zo veel te verdienen. In het buitenland vinden ze het allemaal prachtiger dan hier in Nederland. |
|
|
| jp |
| Hollanders zijn ook veel nuchterderderder |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Hollanders zijn ook veel nuchterderderder |
Gelukkig wel zeg. je zou maar fransman zijn. :p |
|
|
| jp |
| Dat is nog erger dan Belg zijn :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Dat is nog erger dan Belg zijn :eyes: |
Brrrr Gelukkig dat wij in nederland geboren zijn. Ik vind best dat we trots op ons landje mogen zijn. We hebben Australie ontdenkt, New York gesticht, de CD uitgevonden, kaas, XTC handel, delfs blauw, klompen, molens, Senseo, dijken, gedoogbeleid, Balkenende en we stonden vroeger te boek als de geweldadigste zeerovers van de wereld.
Ik zou in geen enkel ander land geboren willen worden.:o |
|
|
| Loraine |
1 ZZandirt
2 Basvh
3 Muppy
4 MikeVee
5 bartez
6 New Wave
7 Loraine
Heh ja, leuk....weer een lijstje...gaan vrolijk verder :clown:
Boeit mij het WAAR Meneer ven Bjoeren uithangt eigenlijk ? :toothless
Die zal vast wel weer tzt ERGENS opduiken :happy2: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Loraine
1 ZZandirt
2 Basvh
3 Muppy
4 MikeVee
5 bartez
6 New Wave
7 Loraine
Heh ja, leuk....weer een lijstje...gaan vrolijk verder :clown:
|
Ja Loraine, wat heb jij nou eigelijk tegen mij??
:mad: :(
:wtf: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ja Loraine, wat heb jij nou eigelijk tegen mij??
:mad: :(
:wtf: |
:eek: MISOPVATTING ?! Heb niks tegen jou, Uniek...ik ken je niet eens (IRL) joh :(
Tis eerder meer een knipoog naar de booming ontwikkeling van de lijstjes op TA de laatste tijd.
Dus zou ik het al helemaal niet persoonlijk opvatten ;) |
|
|
|
|