|
רוצים להמליץ על דיסק??? הגעתם למקום הנכון
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אוקיי...
עשינו את זה עם שירים
והלך בנזונה
עכשיו אפשר לעשות גם עם דיסקים
יש לכם דיסק שאתם אוהבים או רוצים לשתף עם האחרים
בכבוד...
אני יתחיל עם הדיסק האהוב עליי כרגע
System F vs Armin van Buuren - Trance Match |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
אני לא חושב שזה רעיון טוב.. דיסקים\שירים זה אותו דבר!!..
אני סוגר את זה ואני ישנה ת'טופיק של ההטרד השני...
*CLOSED* |
|
|
|
|