|
Woooohhhhooooo check dit nummer
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Eerst maar weer eens sjekke of ie niet al gerelt is. |
|
|
| Smirnoff |
Ik moet zeggen klinkt leuk, heb hem wel vaker gehoord :eek:
Nou maar effe afwachten tot ie gereleased wordt.
Mischien is ie het ondertussen al wel . |
|
|
| M5 |
| die is al aardig oud...Picotto live @ TE (17-2-2001) zit ie ook in..MAAR zeker lekker nummer! |
|
|
| New Wave |
sorry dat ik het zeg maar ik vind hem saai..............
latah |
|
|
| DJ Bladerunner |
Hij is al uit. Ben net terug van mijn wekelijkse platenzoektocht. Vond hem niet zo tof.
DJ Bladerunner |
|
|
|
|