return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Tiesto - Traffic (The Tower Ambient Mix)
View this Thread in Original format
TOR
Wat doet een mens op een zaterdagavond?

Zijn ambient & new age alias van onder het stof halen en een klassieker onder handen nemen!

Tiesto - Traffic (The Tower Ambient Mix)
Jasperovitsj
Oooh, intersting, kben benieuwd :)

*downloading*

EDIT:

Klinkt goed. :)
Ik herken er nagenoeg niks uit het origineel in, en dat is om te beginnen al positief :D En voor de rest klonk het heel mooi afgewerkt, alle elementen mooi in balans enzo, en kvond die strings echt wel goed. :)
Vishnu
Leuk nummer, solide, beter dan het origineel :p

Hoe lang heb je eraan geknutseld?
Synthesia
Beginde gij nu ook al met verschillende aliasen :whip: :p

Ma nee, leuk nummer :) Kan niet tippen aan die Royame des Cieux maar toch. K'zou der ook niet niet het origineel kunnen in terug vinden.

Keep up the good work!!
Blue Sky 99
Best wel lekker nummer, alleen lijkt er iets te ontbreken, na een tijdje begint te melodie immers wat te vervelen.
Antony
gingen alle downloads maar zo snel... :o

zien alleen ni in wa dees me traffic te maken heeft, mjah. da melodieke verveelt idd na een tijdje... strings zijn wel héél sjiek :)
TOR
welk melodietje juist?

het zit idd vrij eenvoudig in elkaar, maar dat komt ook omdat ik de remix niet bepaald serieus heb opgevat.. is gewoon een klein tussenproject :)
Bl@ckOut
remix van Tiesto? 't is gewoon een volledig nieuw nummer :)

Melodie wordt op den duur idd beetje monotoon, maar verder mooi gedaan.
Pumaz
Die monotone melodie is dan ook hetzelfde als de original, geen wonder dat hij verveelt, het zijn maar een paar noten :p

Leuke harmonie die je gemaakt hebt Kev, maar je weet al welke ik beter vind ;)
Dark Apostle
Mij verveelt hem geen minuut, behalve die laatste minuut, dat is toch niet iets teveel niets van het goeie ( ;) ). Het middenstuk is zalig.

Blue Sky 99
quote:
Originally posted by TOR
welk melodietje juist?

het zit idd vrij eenvoudig in elkaar, maar dat komt ook omdat ik de remix niet bepaald serieus heb opgevat.. is gewoon een klein tussenproject :)

Der is nochtans wel iets heel leuk van te maken denk ik :)
Gladius
klinkt goed kev! als dit dan een projectje is, maakt dan is vlug dat ge serieuzen chillout maakt! =>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement