return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Frames?!??!?!?!?!
View this Thread in Original format
Kamaya
He mensen!

Ik heb hier even een vraagje dat niet over muziek gaat, dus>>>>...

Mijn internet browser (IE6) wil geen normale frames meer openen (al een hele tijd) op sites. Een heel goed voorbeeld is de site van 538, als ik die dus open dan zie ik dus allemaal kleine berichtjes met 'bewerking afgebroken' e.d., je weet wel, als je bv. TA opent terwijl ie offline is dan krijg je zo'n bericht, alleen nu dan 20 X over m'n scherm (per frame-pje dus).
Ik heb al van alles geprobeerd, cookies allemaal uit/aan, terug naar begin instellingen (in IE) en het heeft allemaal geen geholpen. Ik heb ook een aantal keren m'n IE opnieuw geinstalleerd, maar niks...

Voor de technische info: m'n internet verbinding is Tiscali ADSL (basis), firewall is Norton Internet Security (hier heb ik ook al allerlei instellingen veranderd, maar ook niks.....)

Heeft iemand misschien een oplossing voor mij (behalve formatteren), want het internetten gaat echt kut op deze manier als de helft van de site niet wordt geopend.

iig bedankt, Kamaya
!_PeTrUs_!
Ik zou ff een update er overheen gooien. Heb je dat gedaan of mocht het niet lukken dan ff IE eraf gooien en opnieuw installen. Dit heeft nix te maken met je verbinding, alhoewel je soms met een Firewall voor hele onverwachte verassingen kan komen te staan.

GReeTZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement