return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Trance reviews Januari/Februari/Maart 2006
View this Thread in Original format
Push2005
Om 2006 goed in te zetten; hier is wat stuff van Somatic Sense ;). Kheb nog meer reviews voor later te posten; maar ik heb het voor de moment iets drukker als anders :p.

Hier gaan we.

Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Disc 1) [Somatic Sense - 26/02/2006]

A1: Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Original Mix)
Fusion 2006 ... deed me eigenlijk vermoeden dat het weer een of andere remake zou zijn; EN HET IS ER OOK EEN (Thanks Mr.Canon ;))Deze track is eigenlijk weinig speciaal; gewoon 'n goeie trancer, en de remixes werken het af.
7/10

B1: Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Super8 Dub)
Super8... kan je veel van verwachten, maar het kan evengoed crap zijn :p. Dit keer gelukkig niet. Deze break bezorgt je kippenvel; en erna is het heel mooi afgewerkt naar de climax toe. In deze plaat zit gevoel ;)
8/10

Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Disc 2) [Somatic Sense - 26/02/2006]

A1: Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Carl B Remix)
OMG OMG! Ch00000n.Carl B is al altijd een zeer goede producer geweest in mijn ogen; en hier bevestigt hij zich weeral. Somatic Sense mag blij zijn dat ze deze gast hebben binnengehaald; ok... de review:
Met een geweldig energieke en originele intro wordt de plaat op je afgevuurd. De break is erg verzorgd afgwerkt, met van die 'heavenly' vocals die nog net hoorbaar zijn; zoals Icone ze soms gebruikt :). De rest van de track verveelt geen seconde... een ware dansvloerBOM. De vette effects erin maken het gewoon af!
9/10

B1: Hiver & Hammer - Fusion 2006 (SonicVibe Remix)
Techy intro van Sonicvibe, maar dat verwacht je ook van hem. Techier impliceert dikwijls eentoniger; maar verscheidene effectjes maken het toch wel plezant om naar te luisteren. Ook de break is in orde; en erna een goede baslijn om alles te geven. Misschien iets voor Bertn ? :p
7.5/10

Er bestaat ook nog een Funabashi remix; maar ik weet nie op welke plaat die verschijnt.
mrcanon
Toch wel, de track "Fusion" staat op deze cd: "Hiver & Hammer - Substance (The Album)", kwam uit begin 2004.
Antony
die Carl B remix is inderdaad ni slecht :D energiek zoals we het graag hebben met vele hightech geluidjes derin, vinnek altijd leuk...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement