| YO-I |
שלום, בשעה טובה ומוצלחת יצא לדרכו הפורום הרישמי של חברי היקר, המפיק הענק והבן אדם המדהים מושיק
בעוד כחודש ייצא לאוויר האלבום שלו וזו הזדמנות מצויינת להירשם לפורום ולתמוך באחד המוזיקאים הכי טובים בז'אנר הפרוגרסיב
אנוכי קיבל על על עצמו את ניהול הפורום, שיהיה לנו בהצלחה
http://www.moshic.com/forum/index.php |
|
|