return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
DreamDance
View this Thread in Original format
DJ Elf
Dreamdance 28 Januari (Varberg)

Detta kommer att vara det mest påkostade dreamdance vi någonsin haft!
här spelas det riktig hardstyle! bl.a Dj duro, The Prophet, Pavo, DJ zany, Deepack, Plutonium boy m.m. Det kommer även spelas en del hardtrance.

Lineup

22.00-00.00
DJ Netech
trance /hardtrance/hardstyle

Netech är en mycket lovande dj inom den lite mer hårdare
Genre, så som hardtrance och hardstyle.


Kvällens höjdpunkt!

00.00-02.00
Phasio (Stefan Engblom)
Hardtrance/hardstyle

En kille som de flesta känner igen som har hängt med i den
svenska dansscenen ett tag, även känd för singeln C.P.C.O
som har gjort en stor succé i Europa.


Vi kommer att ha en riktig stor lasershow och ett ordenligt
tryck ur högtalarna på det stora dansgolvet!

Eftersom vi kommer att ha massor med UV-ljus på golvet så vill vi att alla ska vara vitklädda (ej ett måste).

Vi kommer att sälja uv-smycken och glowsticks m.m.

Gå in på www.dreamdance.se för mer information, där ni kan se
filmer och bilder m.m från de tidigare festerna.


Om nån e intresserad av o dela rum me mej o en (kanske fler) polare så e ni välkommna :p blir billigare för alla och bo under samma tak (och ja, vi e hetro båda två för dom som tror annat..) :p
Laszlo
Phasio :nervous:
trancedanne
CPCO!! :haha:
Gate 42
Har dock fått höra att Phasio spelar lite häftigare än han proddat. Men jag kommer ändå inte åka iväg långt för en fest som denna.
Laszlo
Att det är 16-årsgräns gör väl saken inte bättre. Såg Phasio en gång i Värnamo när jag själv var en liten fjortis och sprang runt och trodde att Scooter var techno och att de var asballa. Minns att han spelade "Storm - Burn". Det var fett :toothless

Men nu pratar vi inte mer om det...:o
Gate 42
quote:
Originally posted by Laszlo
Minns att han spelade "Storm - Burn". Det var fett :toothless


Ohh, 'Storm - Burn' den var ju rätt het på sin tid! :cool:
DJ Elf
såg nyss, dom har stavat fel på blutonium boy :O
Jeremy H
Hade för mig att Phasio spelar techno nuförtiden.. men hepp :(
trancedanne
quote:
Originally posted by Gate 42
Ohh, 'Storm - Burn' den var ju rätt het på sin tid! :cool:

Storm - Time To Burn, grymt cool låt. Picotto mixen äger
Laszlo
Time to burn kanske den till och med hette... :)

Pjox
Varför är det så j*vla farligt me 16+ fester?
Laszlo
quote:
Originally posted by Pjox
Varför är det så j*vla farligt me 16+ fester?


Ingen SPRIT :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement