|
Wat zit er in je ctrl+v (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| Op welk label werd ‘Without You Near’ uitgebracht? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
coldharbour toch? |
haha ik dacht het wel ja:D
edit: niet dus haha |
|
|
| Muppy |
ja dit is de single...maar het ging hier om het album. die is op armada uitgebracht:) |
|
|
| Fkwebeman |
AZ neemt Molhoek per direct over van RKC
12/1/2006 17:25
Terwijl AZ-middenvelder Danny Mathijssen op huurbasis naar RKC Waalwijk gaat, maakt Rogier Molhoek de verhuizing in omgekeerde richting. De clubs bereikten een akkoord over de directe overgang.
Molhoek, die in Alkmaar een contract tot 2010 tekende, ziet de overstap naar AZ als een mooie stap omhoog. 'Het zal zeker wennen worden in het begin, er lopen hier in Alkmaar een hoop internationals rond dus het zal aanpoten worden op de training', zegt de 24-jarige middenvelder op de website van AZ.
Met zijn overgang krijgt Molhoek wederom te maken met trainer Louis van Gaal. 'Ik heb onder hem getraind in de voorbereiding op het WK onder 19 in Argentinië en dat heeft toen veel indruk op me gemaakt.'
Maar van één potentieel probleem is Molhoek verlost. 'Ik heb slechte herinneringen aan de wedstrijd uit bij AZ met RKC, dat was de enige keer van het seizoen dat we echt zijn weggespeeld. Ik ben blij dat ik nu aan de andere kant sta.'
Molhoek was bezig aan zijn vijfde seizoen bij RKC Waalwijk, waar hij nog een contract had tot medio 2007. Voor zijn overgang naar de Brabantse club speelde de middenvelder twee seizoenen voor Dordrecht'90. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Voor zijn overgang naar de Brabantse club speelde de middenvelder twee seizoenen voor Dordrecht'90. |
WIJ ZIJN DE DORDTSE SCHAPENKOPPEEEEUUUUHHH!!!:D :whip: |
|
|
| Chicane |
| niettus, jij bent een erwtepeller, schapenkoppen wonen tenminste op het eiland :p scheer je weg papendrechter :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Chicane
niettus, jij bent een erwtepeller, schapenkoppen wonen tenminste op het eiland :p scheer je weg papendrechter :p |
ik ben schapekop, want ik ben in dordt geboren:D dat ik nu toevallig in papendrecht leef...tja daar hebben mn ouders voor gekozen:( |
|
|
| eieregooie |
Zit nu op me werk, ben benieuwd wat er hier onder zit...
®
Nah... Is dat alles? |
|
|
|
|