return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הלכו לי האוזניות!@#!@#
View this Thread in Original format
Segev
איזההההההההההה זיייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!@#!@#!@#!@#
אווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףף
הלך לי צד שמאל באוזניות ואני משתגע עכשיו!!!!!!
וגם אין לי אחריות או משהו כזה מישהו מכיר חנות שאפשר לתקן את זה?
כאילו פשוט המגעים לא טובים
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
DvJ
של איזה חברה?
Segev
sennheizer HD437
Shahar
"וואלה נסה ב "רם תאורה והגברה
זה ליד רסיטל .. שם אני מתקן תקומפקטים
אולי הם מתקנים גם אוזניות
AboveBeyond
אדר סוכניות אלק,
יבואני סנהייזר בישראל
ת"א
Segev
ואי תודה רבה אני יסה לבדוק שם...
Segev
מזל שאבא מהנדס חשמל :]
החוט טיפה יותר קצר אבל פועלות מצויין ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement