|
הלכו לי האוזניות!@#!@#
|
View this Thread in Original format
| Segev |
איזההההההההההה זיייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!@#!@#!@#!@#
אווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףף
הלך לי צד שמאל באוזניות ואני משתגע עכשיו!!!!!!
וגם אין לי אחריות או משהו כזה מישהו מכיר חנות שאפשר לתקן את זה?
כאילו פשוט המגעים לא טובים
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Shahar |
"וואלה נסה ב "רם תאורה והגברה
זה ליד רסיטל .. שם אני מתקן תקומפקטים
אולי הם מתקנים גם אוזניות |
|
|
| AboveBeyond |
אדר סוכניות אלק,
יבואני סנהייזר בישראל
ת"א |
|
|
| Segev |
| ואי תודה רבה אני יסה לבדוק שם... |
|
|
| Segev |
מזל שאבא מהנדס חשמל :]
החוט טיפה יותר קצר אבל פועלות מצויין ;) |
|
|
|
|