return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Euphoria with Jonas Steur & Lucy Love, 3 Feb, Karlshamn
View this Thread in Original format
wingman


Lineup:

mainfloor: Jonas Steur a.k.a Estuera / Belgium


basement: Lucy Love / Sweden

Denna gång har vi lockat hit Jonas Steur a.k.a Estuera.
Han kommer bjuda på ett 4 timmars set på det övre dansgolvet.
På det nedre kommer Lucy Love köra 4 timmar house blandat med breakbeat och techno.

Detta blir även ett 1-års jubileum då våran första fest arrangerades för nästan exakt ett år sen, nämligen 5 Februari 2005

Viktigt att notera är att vi bytt ställe till ÅGATAN 12 och där kommer vi arrangera våra fester i Karlshamn från och med denna.

När: 3:e Februari 2006
Tid: 22:00 - 02:00
Var: Ågatan 12, Karlshamn
>>FK
jesus, im there! :eyes:
är det inte kö utav bara helvete utanför ågatan 12? :eyes:
man vill ju gärna komma in så att säga :| verkar som om stället för övrigt bara kör hiphop andra helgdagar? :rolleyes:
jofawe
quote:
Originally posted by >>FK
jesus, im there! :eyes:
är det inte kö utav bara helvete utanför ågatan 12? :eyes:
man vill ju gärna komma in så att säga :| verkar som om stället för övrigt bara kör hiphop andra helgdagar? :rolleyes:


Ågatan 12 är ... STORT :)
Jag KOMMER dyka upp på denna fest.. loooovar!
>>FK
22? :eek:

ses där då, beers on me *gömma sig* :happy2:
euphoria_ibiza
jonas leverer ;)

en belgier av klasse som dj / produser bak spakene så møt opp :D
wingman
Jo ågatan brukar köra hiphop andra kvällar men är intresserade av andra stilar med. Kö till ågatan i vanliga fall brukar komma runt 23.30 men nu kommer jonas spela runt 4 timmar så det finns ju ingen anledning att dyka upp då.

Sen är det även en restaurang fram till 21-22 så det går att komma när man vill men nattklubben öppnar inte förrens 22.


MVH
Ted Herngren
http://www.tranceport.se
>>FK
Tack för infon! kommer dit lite efter 21 då tror jag för det här vill man ju inte missa :) även raggat med mig vänner från sthlm som kommer ner för detta spektakel
wingman
quote:
Originally posted by >>FK
Tack för infon! kommer dit lite efter 21 då tror jag för det här vill man ju inte missa :) även raggat med mig vänner från sthlm som kommer ner för detta spektakel


Kanske går att ordna sovplatser åt långväga gäster.
Beror lite på hur många som är i behov av det men en runt 14-16st skulle det gå att ordna till
wingman
det kanske undgått er alla som hänger här att Nöjesbåten har bokat in ingen mindre än Marco V till denna fredag. Mao är detta ett ypperligt tillfälle att kunna se 2 världsdjs på en och samma kväll, dock med lite spring mellan ställerna.

Vi har även haft kontakt med "Under Sun" om att få till ett litet bonusuppträdande men det var inte klart när planshdeadlinen var. Så det blir ett liten bonusannounce nu i efterhand. Så en timme under kvällen kommer vara ett b2b mellan estuera och under sun. Detta är inte riktat som någon form av motangrepp för att göra vårat event ballare än marco v utan för att vi helt enkelt gillar att ge lite till dom som kommer och besöker oss.
>>FK
:crazy:

men herregud så korkat att lägga dem dem på samma kväll :rolleyes: fy fan det är ju helt bisarrt, när det väl kommer hit lite bra musik så måste det vara samma kväll.... :whip:

DJ Elf
dom kunde haft en på fredan sen en på lördan, vore bättre :P
>>FK
verkligen, och att springa mellan ställena går bort, då får man ju inget sammanhang i ingetderas liveset. :rolleyes: här nere händer inte ett skit i trancescenen, men när det gör det så ska det minsann bli overkill, jonas steur och marco v samma kväll ja jisses, det här kommer jag störa mig på länge :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement