return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Antwerp was burning (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vishnu
quote:
Originally posted by Antony
moest het nu onder id&t trugkomen, wa zou het kosten?

Niet overdreven veel meer denk ik, Tomorrowland zat ook in die prijsklasse en de line-up was er dik in orde.
mrcanon
Ik ben nooit naar AIB geweest en heb daar wel spijt van. Tomorrowland vond ik toch wel erg goed. Sensation niet, ok toffe show en zo, maar heb toch liever kwaliteitsmuziek. De line-up was niet echt mijn ding, alleen Armin Van Buuren en Elof vond ik goe. Van mij mogen ze gerust Sensation switchen met AIB. Heb nog geen kaart gekocht voor Sensation, mss dat ik ga, ik wacht op de line-up. Als die goed is zal ik wel gaan.
Hydra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
AIB Indoor 2003, M.I.K.E. als afsluiter in de kleine zaal. Pakweg 6u 's morgens, het licht van de opkomende zon schijnt door die crappy zwarte gordijnen waarmee ze de ramen hadden afgedekt, en M.I.K.E. mixt de Liquid Overdose remix van The First Rebirth in. De 100 mensen die nog overgebleven waren allemaal voor een laatste keer compleet uit hun dak. Zelden zo geflipt op een feestje! :crazy:

Hey daar was ik ook :). Ben gebleven tot de muziek afmoest :) Er was toen nog 15 man ofzo.
Onvergeetbaar...
djcresto
quote:
Originally posted by Hydra
15 man ofzo.

waarvan 12 beta's waarschijnlijk :D
Joker666
AiB indoor vond ik steeds wel een super vet feestje! Ook de combinatie van Trance, later in de nacht overgaan op Minimal/Techno vond ik ook best wel iets hebben, zeker in combinatie met de kleine (veel te warme) zaaltes.

En ID&T heeft per jaar 2 nachtvergunningen om iets te organiseren in het sportpaleis... dus waarom geen Sensation White EN AiB Indoor (ipv bv een Sensation Black).

Persoonlijk vind ik de line up ook de belangrijkste reden om naar een event te gaan (wat op AiB steeds wel origineel en meer dan ok was...), vervolgens de belichting (lasers, ook meer dan ok op Aib) en dan pas de show erond.... maar ja... *zucht*
Aurélie
quote:
Originally posted by Hydra
Er was toen nog 15 man ofzo.

Kom kom ni overdrijven e ;).
Hydra
zo herinner ik het mij toch :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement