|
Sensation White (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזזזזזזזזק אחי!@$ |
|
|
| YoraY |
ווואי בחחייייייט אל תהפכו את זה לטרד פוליטי
אלכס כמו שאמרת "לט דה דיגגינג ביגין" בחייט חפרת שם באמת בלי קשר
חלס..... טרד מצחיק - לצחוק! |
|
|
| jp |
Taken at Sensation Germany:
 |
|
|
| DjChook |
Wow and I thought this is gonna be a thread about the party so I just didn't read it.
ROFL ! :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
Wow and I thought this is gonna be a thread about the party so I just didn't read it.
|
חחחחחחח גם אני |
|
|
| yaman |
חזק מאודדדד
אני יודע רק שמהאבן הזאת נבראה העולם לפי המוסלמים וזה קשור איך שהוא לאברהם אבינו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yaman
אני יודע רק שמהאבן הזאת נבראה העולם לפי המוסלמים וזה קשור איך שהוא לאברהם אבינו |
למי אכפת?!
יום אחד יבוא איזה אמריקאני, ויחליף את האבן באבן עם צ'יפ
GPS
לאינפרה אדום
ואז יעבור מטוס, יפיל פצצה חכמה
וכל היהודים, שמחה וצהלה =] |
|
|
| YoraY |
איזה עם פרימיטיבסקי יאאלה... מאמינים באבן.........
זורקים אבנים
נראים כמו אבנים..
חיים בתקופת האבן תאמינו לי
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
למי אכפת?!
יום אחד יבוא איזה אמריקאני, ויחליף את האבן באבן עם צ'יפ
GPS
לאינפרה אדום
ואז יעבור מטוס, יפיל פצצה חכמה
וכל היהודים, שמחה וצהלה =] |
חחחחחחחח בדיוק. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
איזה עם פרימיטיבסקי יאאלה... מאמינים באבן.........
זורקים אבנים
נראים כמו אבנים..
חיים בתקופת האבן תאמינו לי
:D |
כן אהה?
והעם שלך יותר טוב... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן אהה?
והעם שלך יותר טוב... |
יגאל..... אני יודע שאתה רוצה.....אבל לא... אני לא יהפוך את זה לטרד פוליטי :)))
ולכן..... כן העם שלנו כפררההההה עליו :))))
חוץ מהערסים :|
חחחחחחחחחחחחחחחח
כאילו איזה זין....... חשבתם על זה פעם...
למה ר-ק אצלנו יש ערסים!@#$ :\ זה עם שיש רק בישראל זה לא יאמן! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
יגאל..... אני יודע שאתה רוצה.....אבל לא... אני לא יהפוך את זה לטרד פוליטי :)))
ולכן..... כן העם שלנו כפררההההה עליו :))))
חוץ מהערסים :|
חחחחחחחחחחחחחחחח
כאילו איזה זין....... חשבתם על זה פעם...
למה ר-ק אצלנו יש ערסים!@#$ :\ זה עם שיש רק בישראל זה לא יאמן! |
אתה טועה...ערסים זה תופעה שהעליה האשכנזית כנראה מצאה צורך להמציא לה כינוי
יש אנשים שמתנהגים בצורה ש"ערסים" כביכול מתנהגים בה בכל מדינה...רק הם לא קוראים לזה ככה... |
|
|
|
|