return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Sensation White (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)














חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חזזזזזזזזק אחי!@$
YoraY
ווואי בחחייייייט אל תהפכו את זה לטרד פוליטי








אלכס כמו שאמרת "לט דה דיגגינג ביגין" בחייט חפרת שם באמת בלי קשר



חלס..... טרד מצחיק - לצחוק!
jp
Taken at Sensation Germany:

DjChook
Wow and I thought this is gonna be a thread about the party so I just didn't read it.

ROFL ! :)
coby
quote:
Originally posted by DjChook
Wow and I thought this is gonna be a thread about the party so I just didn't read it.




חחחחחחח גם אני
yaman
חזק מאודדדד

אני יודע רק שמהאבן הזאת נבראה העולם לפי המוסלמים וזה קשור איך שהוא לאברהם אבינו
DjChook
quote:
Originally posted by yaman

אני יודע רק שמהאבן הזאת נבראה העולם לפי המוסלמים וזה קשור איך שהוא לאברהם אבינו


למי אכפת?!

יום אחד יבוא איזה אמריקאני, ויחליף את האבן באבן עם צ'יפ
GPS
לאינפרה אדום
ואז יעבור מטוס, יפיל פצצה חכמה
וכל היהודים, שמחה וצהלה =]
YoraY
איזה עם פרימיטיבסקי יאאלה... מאמינים באבן.........

זורקים אבנים

נראים כמו אבנים..




חיים בתקופת האבן תאמינו לי
:D
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
למי אכפת?!

יום אחד יבוא איזה אמריקאני, ויחליף את האבן באבן עם צ'יפ
GPS
לאינפרה אדום
ואז יעבור מטוס, יפיל פצצה חכמה
וכל היהודים, שמחה וצהלה =]

חחחחחחחח בדיוק.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
איזה עם פרימיטיבסקי יאאלה... מאמינים באבן.........

זורקים אבנים

נראים כמו אבנים..




חיים בתקופת האבן תאמינו לי
:D


כן אהה?
והעם שלך יותר טוב...

YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן אהה?
והעם שלך יותר טוב...






יגאל..... אני יודע שאתה רוצה.....אבל לא... אני לא יהפוך את זה לטרד פוליטי :)))



ולכן..... כן העם שלנו כפררההההה עליו :))))
חוץ מהערסים :|




חחחחחחחחחחחחחחחח


כאילו איזה זין....... חשבתם על זה פעם...
למה ר-ק אצלנו יש ערסים!@#$ :\ זה עם שיש רק בישראל זה לא יאמן!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
יגאל..... אני יודע שאתה רוצה.....אבל לא... אני לא יהפוך את זה לטרד פוליטי :)))



ולכן..... כן העם שלנו כפררההההה עליו :))))
חוץ מהערסים :|




חחחחחחחחחחחחחחחח


כאילו איזה זין....... חשבתם על זה פעם...
למה ר-ק אצלנו יש ערסים!@#$ :\ זה עם שיש רק בישראל זה לא יאמן!


אתה טועה...ערסים זה תופעה שהעליה האשכנזית כנראה מצאה צורך להמציא לה כינוי
יש אנשים שמתנהגים בצורה ש"ערסים" כביכול מתנהגים בה בכל מדינה...רק הם לא קוראים לזה ככה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement