return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Airbase @ Club Escape i Jkpg
View this Thread in Original format
maind
Äntligen en klubb i Jönköping som lovar att erbjuda det bästa Sverige har inom progressive house och trance.

Till premiären kommer Göteborgsonen Airbase att leverera ett set som det kommer att talas om länge. Inte nog med att han förra året gjorde den mycket passande låten Escape. Denna låt blev dessutom som ni alla vet framröstad som 5e bästa låt på ASOT vilket inte betyder lite. Dessutom kommer Yan Sinus, också ursprungligen från Göteborg men nu boendes i Jönköping, att värma upp och jag lovar att ni som inte hört honom spela kommer att bli oerhört imponerade av hans tajta mixar och grymma låtval. Dessutom kommer även undertecknad att spela ett kort men väldigt hårt prog/tech trance-set som avslutning.

Escape
Plats: Bongo Bar
Stad: Jönköping
Datum: 2006-02-09
Tid: 21.00-02.00
Ã…lder: 18+
Entre 70 kr (50 för studenter)

Lineup:
Yan Sinus [www.fiberlineaudio.com]
Airbase [www.airbase.nu]
Maind [TBA]

Eventuellt kommer ett antal förköpbiljetter att släppas om intresse finns.

Flyer under produktion.

Vi ses där...
Airbase
Mer än jag visste. Så vitt jag vet är jag i Skottland den helgen... Detta får undersökas...
maind
Jag trodde Jimmy hade kontaktat dig. Du är i skottland helgen innan vad jag vet. Ser fram emot att höra dig i Jkpg iaf.
Airbase
Nu är jag up to speed med allt och visst stämmer det :)

// Jezper
maind
Nu är ljuset till klubben fixat. Den visuella upplevelsen är ju oxå viktig. Det blir iaf fett med laser. :D
maind
Eventuellt kan en till internationellt erkänd producent/DJ komma att spela ett kort gästspel under kvällen. Han kommer att spela vid nästa klubbtillfälle iaf men vi har pratat om att det skulle vara coolt om han kunde spela några låtar för att visa vad som komma skall. Jag får veta om det blir av under helgen som kommer. Jag kan inte säga nåt namn eftersom det inte är spikat än men han är inte svensk. Så mycket kan jag säga. Håll en tumme allihopa.
maind
Det är fortfarande bara 95% säkert om han kommer. Han har inte varit online på 2 dagar men i morgon hoppas jag att jag vet mer. Kan iaf säga så här. En av hans nya låtar spelas av bland annat Armin van Buuren och Judge Jules. :)
Jonilj
Jag funderar på att komma...heuh.
Jonilj
Jag funderar på att komma...heuh.
maind
quote:
Originally posted by Jonilj
Jag funderar p� att komma...heuh.


Det tycker jag absolut att du ska göra. Kommer att bli hur bra som helst.

maind
Inte mycket till artikel men det uppmärksammas iaf: http://webnews.textalk.com/se/article.php?id=182462
Chris T. Dot
Hello! This Chris from Toronto, Canada. I'm in Jonkoping for school until June and I don't know where Club Escape is located, can anyone give me directions?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement