|
Taka_(Japan)_&_Arik_Rozenman_(ILTA)_@_Zamir_(12.01.2006) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
גיל כנס לאיסיקיו!!!
אני רוצה לבוא עם חברים
אבל נשבע לכם שאני הורג אותכם אם יקרה מה שקרה בווקס!
:whip: |
|
|
| Shahar |
שווה לבוא לשם רק בשביל אריק
אני אוהב תסטים שלו
בכל מקרה אנלא מגיע אבל אני מקווה שתתנו לו לנגן אפליפטינג ולא פרוגרסיב
בהצלחה אריקקק! |
|
|
| sh33p |
| המוזיקה הייתה מצויינת רק חבל שהיה צפוף מידי:stongue: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by sh33p
המוזיקה הייתה מצויינת רק חבל שהיה צפוף מידי:stongue: |
חה? - קודם תרים מסיבה בכוחות עצמך אחר כך תדבר - אל תהיה חצוף....
מימין...
YoraY
משמאל
ROBERTO
שסרב להפרד מהאדום :P |
|
|
| ROBERTO |
היה סבבה לגמרי...
אממ חבל שלא היו אנשים אבל בסדר מה לעשות אלה חיים :disbelief
אחלה תמונה אגב...
בוא לאיי סי
254484044 |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by ROBERTO
היה סבבה לגמרי...
אממ חבל שלא היו אנשים אבל בסדר מה לעשות אלה חיים :disbelief
אחלה תמונה אגב...
בוא לאיי סי
254484044 |
עושה לי בעיות המספר הזה...:|
פעם ראשונה שזה קורה לי... |
|
|
| Dj-sh |
| מה יש השבוע בזמיר ? |
|
|
| Black Dragon |
השבוע אין אנחנו עוברים מקום וכנראה גם לימי שישי
אנחנו נתחיל לעבוד על הפקות יותר גדולות שיתמקדו גם יותר בקלאב
תחכו לעדכון :) |
|
|
| Segev |
הגיל כניסה נשאר 18+?
ויש בנות למה זה הסיכוי היחיד שלי להבוא לשם עם חברים שלי... |
|
|
| Dj-sh |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
השבוע אין אנחנו עוברים מקום וכנראה גם לימי שישי
אנחנו נתחיל לעבוד על הפקות יותר גדולות שיתמקדו גם יותר בקלאב
תחכו לעדכון :) |
אני מקווה מאוווווווווווווד שלא תזנחו את הסיגנון המוזיקה הקיים |
|
|
| Sm0keMachine |
| יוראי יא סטלן...:cool: |
|
|
|
|