return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Taka_(Japan)_&_Arik_Rozenman_(ILTA)_@_Zamir_(12.01.2006) (pg. 2)
View this Thread in Original format
sh33p
גיל כנס לאיסיקיו!!!
אני רוצה לבוא עם חברים
אבל נשבע לכם שאני הורג אותכם אם יקרה מה שקרה בווקס!
:whip:
Shahar
שווה לבוא לשם רק בשביל אריק
אני אוהב תסטים שלו

בכל מקרה אנלא מגיע אבל אני מקווה שתתנו לו לנגן אפליפטינג ולא פרוגרסיב

בהצלחה אריקקק!
sh33p
המוזיקה הייתה מצויינת רק חבל שהיה צפוף מידי:stongue:
YoraY
quote:
Originally posted by sh33p
המוזיקה הייתה מצויינת רק חבל שהיה צפוף מידי:stongue:



חה? - קודם תרים מסיבה בכוחות עצמך אחר כך תדבר - אל תהיה חצוף....





מימין...
YoraY

משמאל
ROBERTO
שסרב להפרד מהאדום :P
ROBERTO
היה סבבה לגמרי...

אממ חבל שלא היו אנשים אבל בסדר מה לעשות אלה חיים :disbelief

אחלה תמונה אגב...

בוא לאיי סי
254484044
YoraY
quote:
Originally posted by ROBERTO
היה סבבה לגמרי...

אממ חבל שלא היו אנשים אבל בסדר מה לעשות אלה חיים :disbelief

אחלה תמונה אגב...

בוא לאיי סי
254484044



עושה לי בעיות המספר הזה...:|
פעם ראשונה שזה קורה לי...
ROBERTO
תשאיר את שלך...
Dj-sh
מה יש השבוע בזמיר ?
Black Dragon
השבוע אין אנחנו עוברים מקום וכנראה גם לימי שישי
אנחנו נתחיל לעבוד על הפקות יותר גדולות שיתמקדו גם יותר בקלאב

תחכו לעדכון :)
Segev
הגיל כניסה נשאר 18+?
ויש בנות למה זה הסיכוי היחיד שלי להבוא לשם עם חברים שלי...

Dj-sh
quote:
Originally posted by Black Dragon
השבוע אין אנחנו עוברים מקום וכנראה גם לימי שישי
אנחנו נתחיל לעבוד על הפקות יותר גדולות שיתמקדו גם יותר בקלאב

תחכו לעדכון :)


אני מקווה מאוווווווווווווד שלא תזנחו את הסיגנון המוזיקה הקיים
Sm0keMachine
יוראי יא סטלן...:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement