return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Känner ni igen denna??
View this Thread in Original format
BFS
http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=...YS2Y2R2GGXMR6XB

För att citera duon som spelade den...

"it is Michael Pfarsberg on Go for it (Ger)"


Någon måste ju fan veta vilken låt det är?
Jeremy H
Michael Parsberg har släppt 2 låtar på skivbolaget "Go for it", Evolution och The Box. Men det är ingen av dom tror jag.. Är väl säkert osläppt material som vanligt :)
Men du kan ju alltid hålla utkik här: Go For It - Releases
Hoppas jag var till nån hjälp iaf :)

Ps. Vi har en ID-tråd här på SweTA :) clicky Ds.
BFS
Bara gamla länkar i den tråden :(

Det är väl osläppt precis som vanligt när den väl släpps så har man väl tröttnat på den :(
Jeremy H
quote:
Originally posted by BFS
Bara gamla länkar i den tråden :(

Det är väl osläppt precis som vanligt när den väl släpps så har man väl tröttnat på den :(

Folk postar i tråden allt eftersom, när de vill ha en låt IDad :)

Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden :)

Well, lycka till iaf. Du kan ju alltid försöka slänga iväg ett mail till artisten.
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden :)


Precis likadant med mig...
BFS
quote:
Originally posted by Jeremy H
Folk postar i tråden allt eftersom, när de vill ha en låt IDad :)

Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden :)

Well, lycka till iaf. Du kan ju alltid försöka slänga iväg ett mail till artisten.


Redan gjort det, fick inge svar. Det var Bas&Ram som spelade låten, dom svarade på ett par timmar... jävligt nice! Dock så gav det mig inte ett skit.

Det där med låtar man gillar direkt stämmer inte alltid, men rätt ofta. Sitter man och letar musik och springer i något riktigt bra så fastnar ju låten i skallen. Tror man tröttnar lite snabbare på den bara för att man foviriserar den. Jag spelar aldrig bra musik på mp3 av den anledningen! Försöker spela dom bra låtarna sällan helt enkelt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement