|
Sister Bliss @ earth&loveboat2.0 - 04-02-06
|
View this Thread in Original format
| nimo |
leuk feestje voor TAs
Earth & Loveboat2.0 – the journey part 1
Saturday Februari 4
OCEANDIVA Distelweg 90, Amsterdam
Main Deck:
Dj’s: Sister Bliss (Faithless, UK), The Funky Bastard, Per
Upper Deck:
Dj’s: Sandrien, Helpende Henk, Richard Griffin
Presale € 20,-
Door € 25,-
Boarding 23.00 – 01.30
Sailing 01.30 – 04.00
End 05.00
www.loveboat2.nl
www.earth-link.nl |
|
|
| Djeebie |
Daar of naar Nick Warren in de Panama :)
 |
|
|
| nimo |
dat is inderdaad de keuze

 |
|
|
| Djeebie |
| Voor mij geen moeilijke keus. Nick Warren it is :cool: Ik heb hem ook al een tijdje niet meer horen draaien. |
|
|
| nimo |
| hij was toch in December ook al in NL? |
|
|
| jp |
| Had een uitnodiging maar Erotic City leek me net effe spannender :) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by nimo
hij was toch in December ook al in NL? |
Dat was Dave Seaman. Warren was in oktober, maar daar was ik toen niet bij. |
|
|
| magrec |
| moeilijke keuzes, heb eigenlijk geen geld ook voor kaartje :( vind de line up wel leuk. Ga hier liever heen dan naar de panama. |
|
|
| basd |
| Wat draait Sister Bliss tegenwoordig? Die tracks van haar van een paar jaar geleden waren wel okee (Sister sister, Deliver me) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basd
Wat draait Sister Bliss tegenwoordig? Die tracks van haar van een paar jaar geleden waren wel okee (Sister sister, Deliver me) |
daar zat ik ook te denken ja...als ze tegenwoordig anders draait,dan trek ik het niet denk ik haha:D |
|
|
| Bailey |
| Als ik me het goed herinner draaide ze twee jaar geleden op motion een hele puike (prog) house set. Maar er kan een hoop veranderen in twee jaar, dat dan weer wel. :D |
|
|
| nimo |
| Laatste keer dat ze op earth stond was 't ook een erg vette set, egens tussen pompende house en prog in.. |
|
|
|
|