return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sister Bliss @ earth&loveboat2.0 - 04-02-06
View this Thread in Original format
nimo
leuk feestje voor TAs

Earth & Loveboat2.0 – the journey part 1

Saturday Februari 4
OCEANDIVA Distelweg 90, Amsterdam

Main Deck:
Dj’s: Sister Bliss (Faithless, UK), The Funky Bastard, Per

Upper Deck:
Dj’s: Sandrien, Helpende Henk, Richard Griffin

Presale € 20,-
Door € 25,-

Boarding 23.00 – 01.30
Sailing 01.30 – 04.00
End 05.00

www.loveboat2.nl
www.earth-link.nl
Djeebie
Daar of naar Nick Warren in de Panama :)

nimo
dat is inderdaad de keuze



Djeebie
Voor mij geen moeilijke keus. Nick Warren it is :cool: Ik heb hem ook al een tijdje niet meer horen draaien.
nimo
hij was toch in December ook al in NL?
jp
Had een uitnodiging maar Erotic City leek me net effe spannender :)
Djeebie
quote:
Originally posted by nimo
hij was toch in December ook al in NL?


Dat was Dave Seaman. Warren was in oktober, maar daar was ik toen niet bij.
magrec
moeilijke keuzes, heb eigenlijk geen geld ook voor kaartje :( vind de line up wel leuk. Ga hier liever heen dan naar de panama.
basd
Wat draait Sister Bliss tegenwoordig? Die tracks van haar van een paar jaar geleden waren wel okee (Sister sister, Deliver me)
Muppy
quote:
Originally posted by basd
Wat draait Sister Bliss tegenwoordig? Die tracks van haar van een paar jaar geleden waren wel okee (Sister sister, Deliver me)


daar zat ik ook te denken ja...als ze tegenwoordig anders draait,dan trek ik het niet denk ik haha:D

Bailey
Als ik me het goed herinner draaide ze twee jaar geleden op motion een hele puike (prog) house set. Maar er kan een hoop veranderen in twee jaar, dat dan weer wel. :D
nimo
Laatste keer dat ze op earth stond was 't ook een erg vette set, egens tussen pompende house en prog in..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement