return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mark spoon overleden?
View this Thread in Original format
Daveje
dit lees ik net op clubcharts... zij hebben het weer van een duitse site.

De uit Frankfurt afkomstige Mark Löffel, beter bekend als Mark Spoon, is gisteren dood in zijn woning gevonden. Tot dusver is nog niks van een doodsoorzaak bekend, maar verwacht wordt dat Löffel aan een hartinfarct is overleden.

Mark Spoon werd erg bekend samen met Rolf Ellmer, alias Jam el Mar, als het duo Jam & Spoon. Een duo dat bekend stond om grote klassiekers, waaronder hun remix van Age Of Love - Age of Love.
Naast dit project, werkte ook Löffel ook solo als 'Storm', dat eveneens vrij succesvol werd.

Mark Löffel is 41 jaar oud geworden.

dat is toch zeer tragisch nieuws.. die man had een aantal grote klassiekers op ze naam.. en zo jong!
:eek: :( ....
jp
http://forum.phono.nl/index.php?nam...ewtopic&t=51538
@win
Triest! Jam en Spoon zijn gewoon legendarisch!

R.I.P.
franzelare
rip
AirPole
Rust in vrede. Wel heel onverwacht trouwens.


Doet me denken aan die livesets die op zijn verjaardag gegeven werden, zoals Paul van Dyk live @ Mark Spoons Birthday. Verknaakt.
Loraine
Las het gister ook her-en-der ja...triest. :(


Ben nog steeds zot op Stella, Find me (Odyssey To Anyoona), The Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix)en (Jam & Spoon Mix 1 & 2)....blijkt dat hij ook achter Storm (time to burn) enz. zat ! Druk ventje geweest iig !

RIP
TranceFool
Verschrikkelijk dit.....41 jaar :(
Chicane
Hoop niet dat het voor hem "Time to burn" is, groot gemis in de scene :(
Teknikol
rip

"ja, op die duivelse feesten slikt iedereen zich een vergiftiging dus dat zullen de DJ's ook wel doen, vandaar dattie zo snel de pijp uit is" <-- mogelijke FOK! reactie
Muppy
:eek: is dit de man achter the age of love?
die heb ik vanmiddag namelijk nog geluisterd...:nervous:

R.I.P.

M_Peror
Damn, veel te vroeg heengegaan. RIP.

Veel van z'n producties zijn regelrechte classics. De scene zal hem missen.
moogwai
RIP :(

Was een grote fan van zijn muziek... Jam & Spoon, Age Of Love, Storm en zelfs Tokyo Ghetto !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement