|
"אינפקטד מאשרום"
|
View this Thread in Original format
| arik |
קודם כל מה המצב ?
אני חוזר הביתה מיריצה לקראת הטירונות של הצבא
ואבא שלי מתחיל לזיין לי את השכל על טראנסים לא הבנתי מה הוא רוצה (אבא פולני).
ואז הוא אומר לי לפתוח עיתון
אני פותח עיתון ואני רואה
זהב לאינפקטד מאשרום בכותרת אני מדפדף קצת וקורא שעמית דובדבני וארז אייזן שהם מי שעומדים מאחורי אינפקטד זכו בשני אלבומי זהב בחו"ל
הם מכרו יותר מ 20 אלף אלבומים
הם כתבו גם שהטרקים החדשים שלהם יהיו מושפעים מהאוס והיפ הופ
והם גם אלה שישירו בטרקים שלהם (אלוהים ישמור):)1
והאלבום שלהם יצא באמצע הקיץ
אז למי שאוהב אותם זה אולי עוזר
אני בכל מקרה לא אוהב אותם :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
קודם כל מה המצב ?
אני חוזר הביתה מיריצה לקראת הטירונות של הצבא
ואבא שלי מתחיל לזיין לי את השכל על טראנסים לא הבנתי מה הוא רוצה (אבא פולני).
ואז הוא אומר לי לפתוח עיתון
אני פותח עיתון ואני רואה
זהב לאינפקטד מאשרום בכותרת אני מדפדף קצת וקורא שעמית דובדבני וארז אייזן שהם מי שעומדים מאחורי אינפקטד זכו בשני אלבומי זהב בחו"ל
הם מכרו יותר מ 20 אלף אלבומים
הם כתבו גם שהטרקים החדשים שלהם יהיו מושפעים מהאוס והיפ הופ
והם גם אלה שישירו בטרקים שלהם (אלוהים ישמור):)1
והאלבום שלהם יצא באמצע הקיץ
אז למי שאוהב אותם זה אולי עוזר
אני בכל מקרה לא אוהב אותם :) |
גם אני לא זה בסדר |
|
|
| TranceGiant |
Thanks for theinfo, i do love them.
In terms of talent they kick yahel's ass up and down.
Andthey ARE able to singso dont put them down...maybe u should listen to "Classical Mushroom" in order to change ur mind ;) |
|
|
| nesher |
wtf?
Hip-Hop , House
איזה גועל נפש
אולי דובדבני יודע קצת לשיר זה ראינו בשיר באמת
אבל עדיין גועל נפש
טוב שהם לא הולכים לעשות פופ
להיות בריטני ספירס הבאה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by nesher
wtf?
Hip-Hop , House
איזה גועל נפש
אולי דובדבני יודע קצת לשיר זה ראינו בשיר באמת
אבל עדיין גועל נפש
טוב שהם לא הולכים לעשות פופ
להיות בריטני ספירס הבאה |
חחחח
כאילו גם השירה שלו זה באמת הקול המקורי שלו בטח הוא משנה אותו
וגם אם לא לא צריך לתת לישראלים לשיר
באיחוד ובמיוחד שזה קשור לטראנסים |
|
|
| §chop¥ |
האוס ?!?!?!
היפ-הופ ?!??!!?
לשיר !?!?!?!?!?!
נראה לי שהם היו מסטולים מתי שהם התראינו.
אין מצב...אינקטד ופופ !?!
הם ההרכב הפסיכודלי הכי טוב בעולם,לפי דעתי,והם לא יכולים לשיר |
|
|
| Dj Moriano |
אני אישית אוהב את אינפקטד
אבל הקטע עם ההיפ הופ נראה לי דיי הגיוני כי הם דיי שרוטים
גם אסטרל פרוג'קשין הוציאו דיסק אמבינט |
|
|
| TranceGiant |
I think u misread or misunderstood
They said INSPIRED BY hip hop (probably the beats and flow and not the rapping) and House. What does that have to do with POP? Classical Mushroom was inspired by classical music and guitars, some of the new projects have jazz and oriental parts in them but its nervertheless psychedelic trance.
I find it pretty interesting, they dont just re-produce but evolve and seek for new directions and experiments...thats progressive and just proved their talent :D |
|
|
| DjChook |
אני דווקא מרוצה מהשינוי
כי הם ממש טובים בכל מה שהם עושים
ואני לא אוהב את הסגנון העכשוי שלהם לכן אולי ככה אני אוהב אותם |
|
|
| nesher |
לא יעזור כלום
אין על
Symphonatic
זה פשוט יצירה גאונית
הלוואי שהם יעשו משהו בסגנון שייצא להם דיסק חדש
למה בינתיים אני לא רואה הרבה כאלה וחבל כי הם יכולים |
|
|
| MoSH_MaN |
| Astarl Projection beats them! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Astarl Projection beats them! |
מסכים |
|
|
|
|