return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"אינפקטד מאשרום"
View this Thread in Original format
arik
קודם כל מה המצב ?

אני חוזר הביתה מיריצה לקראת הטירונות של הצבא
ואבא שלי מתחיל לזיין לי את השכל על טראנסים לא הבנתי מה הוא רוצה (אבא פולני).
ואז הוא אומר לי לפתוח עיתון
אני פותח עיתון ואני רואה
זהב לאינפקטד מאשרום בכותרת אני מדפדף קצת וקורא שעמית דובדבני וארז אייזן שהם מי שעומדים מאחורי אינפקטד זכו בשני אלבומי זהב בחו"ל
הם מכרו יותר מ 20 אלף אלבומים
הם כתבו גם שהטרקים החדשים שלהם יהיו מושפעים מהאוס והיפ הופ
והם גם אלה שישירו בטרקים שלהם (אלוהים ישמור):)1
והאלבום שלהם יצא באמצע הקיץ
אז למי שאוהב אותם זה אולי עוזר

אני בכל מקרה לא אוהב אותם :)
DjChook
quote:
Originally posted by arik
קודם כל מה המצב ?

אני חוזר הביתה מיריצה לקראת הטירונות של הצבא
ואבא שלי מתחיל לזיין לי את השכל על טראנסים לא הבנתי מה הוא רוצה (אבא פולני).
ואז הוא אומר לי לפתוח עיתון
אני פותח עיתון ואני רואה
זהב לאינפקטד מאשרום בכותרת אני מדפדף קצת וקורא שעמית דובדבני וארז אייזן שהם מי שעומדים מאחורי אינפקטד זכו בשני אלבומי זהב בחו"ל
הם מכרו יותר מ 20 אלף אלבומים
הם כתבו גם שהטרקים החדשים שלהם יהיו מושפעים מהאוס והיפ הופ
והם גם אלה שישירו בטרקים שלהם (אלוהים ישמור):)1
והאלבום שלהם יצא באמצע הקיץ
אז למי שאוהב אותם זה אולי עוזר

אני בכל מקרה לא אוהב אותם :)


גם אני לא זה בסדר
TranceGiant
Thanks for theinfo, i do love them.
In terms of talent they kick yahel's ass up and down.
Andthey ARE able to singso dont put them down...maybe u should listen to "Classical Mushroom" in order to change ur mind ;)
nesher
wtf?
Hip-Hop , House
איזה גועל נפש
אולי דובדבני יודע קצת לשיר זה ראינו בשיר באמת
אבל עדיין גועל נפש
טוב שהם לא הולכים לעשות פופ
להיות בריטני ספירס הבאה
arik
quote:
Originally posted by nesher
wtf?
Hip-Hop , House
איזה גועל נפש
אולי דובדבני יודע קצת לשיר זה ראינו בשיר באמת
אבל עדיין גועל נפש
טוב שהם לא הולכים לעשות פופ
להיות בריטני ספירס הבאה

חחחח
כאילו גם השירה שלו זה באמת הקול המקורי שלו בטח הוא משנה אותו
וגם אם לא לא צריך לתת לישראלים לשיר
באיחוד ובמיוחד שזה קשור לטראנסים
§chop¥
האוס ?!?!?!
היפ-הופ ?!??!!?
לשיר !?!?!?!?!?!

נראה לי שהם היו מסטולים מתי שהם התראינו.
אין מצב...אינקטד ופופ !?!

הם ההרכב הפסיכודלי הכי טוב בעולם,לפי דעתי,והם לא יכולים לשיר
Dj Moriano
אני אישית אוהב את אינפקטד

אבל הקטע עם ההיפ הופ נראה לי דיי הגיוני כי הם דיי שרוטים
גם אסטרל פרוג'קשין הוציאו דיסק אמבינט
TranceGiant
I think u misread or misunderstood
They said INSPIRED BY hip hop (probably the beats and flow and not the rapping) and House. What does that have to do with POP? Classical Mushroom was inspired by classical music and guitars, some of the new projects have jazz and oriental parts in them but its nervertheless psychedelic trance.
I find it pretty interesting, they dont just re-produce but evolve and seek for new directions and experiments...thats progressive and just proved their talent :D
DjChook
אני דווקא מרוצה מהשינוי

כי הם ממש טובים בכל מה שהם עושים
ואני לא אוהב את הסגנון העכשוי שלהם לכן אולי ככה אני אוהב אותם
nesher
לא יעזור כלום
אין על
Symphonatic
זה פשוט יצירה גאונית
הלוואי שהם יעשו משהו בסגנון שייצא להם דיסק חדש
למה בינתיים אני לא רואה הרבה כאלה וחבל כי הם יכולים

MoSH_MaN
Astarl Projection beats them!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Astarl Projection beats them!



מסכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement