|
Beste trance top 100 van 2005 op het net (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dieje "Mia" ik vin da nu es zo'n zeikschijf hé... Hoe geraakt da toch steeds zo hoog? Luc Devos zingt overigens slechter dan dat Tiësto kan mixen :o |
Kvind dat een schitterend liedje.
Maar kheb daar ook heel veel mooie herinneringen aan. ;) |
|
|
| domineesje |
| maar neen, gewoon een mooi poetische tekst met waarheid, toch iemand dat weet wat hem zingt (of schrijft) |
|
|
| Antony |
en op 'here come all the boys' op 111 zegt niemand iets?
zo'n dinge zoude ze moete kunne tegenhouden |
|
|
| Jasperovitsj |
It's all about the piano  |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
It's all about the piano |
daar hebbek coldplay en novastar voor |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
tekst met waarheid, toch iemand dat weet wat hem zingt (of schrijft) |
"De middenstand regeert het land
Beter dan ooit tevoren "
Hij weet wellicht evenveel van politiek af als van zingen... da bewees hij trouwens ook eens in doe de stemtest
Wat een domoor :wtf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
daar hebbek coldplay en novastar voor |
+1 ... dat zijn rockgroepen met inhoud ! |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Real
Eigenlijk gek dat Universal Nation er niet tussen staat. :)
Bij ALLE edm geschiedenis-charts staat die los op 1, en in een algemene chart zelfs niet in de top-1000.
Hmmmmm. :o |
Stond ook op nummer 1 in de Topradio Top 100 Retro :) mooie lijst btw, zal ze sebiet eens posten. |
|
|
| Jasperovitsj |
Coldplay is zo gigantisch overhyped, ik snap ni vanwaar da komt. :conf:
Net zoals het feit dat het precies cool is voor EDM-luisteraars om buiten EDM óók naar Coldplay te luisteren. Sure, die mannen maken wel leuke deuntjes, maar echt geraakt hebben ze me nooit. En Chris Martin z'n stem is niet het type stem dat ik graag aanhoor... |
|
|
| Antony |
| ieder zijne smaak eh, legget maar is uit aan da vol sportpaleis. denk ni da het enkel EDM'ers zijn die buiten hun genre ook van coldplay houden... overal is het gewoon zo. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Coldplay is zo gigantisch overhyped, ik snap ni vanwaar da komt. :conf:
Net zoals het feit dat het precies cool is voor EDM-luisteraars om buiten EDM óók naar Coldplay te luisteren. Sure, die mannen maken wel leuke deuntjes, maar echt geraakt hebben ze me nooit. En Chris Martin z'n stem is niet het type stem dat ik graag aanhoor... |
+1
ik vind coldplay ook enorm overrated. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
ieder zijne smaak eh, legget maar is uit aan da vol sportpaleis. denk ni da het enkel EDM'ers zijn die buiten hun genre ook van coldplay houden... overal is het gewoon zo. |
Das net mijn punt: waarom? :)
Allé, ik heb in mijne jonge tijd genoeg rock en pop gehoord om een redelijk oor ervoor te hebben, en Coldplay vind ik echt niet zo speciaal. They just seem like a hype to me :p |
|
|
|
|