return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Hardstyle in amerika? (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Bramm0
Maar hoe krijg je die dj's hier geboekt en getransporteerd etc...

Nogal een gedoe, toch is het een gat in de markt denk ik


:p Boeken is niet zo moeilijk gewoon op je flyer zetten welke dj's komen. Transporteren doe je gewoon met de boot, duurt ff :rolleyes:.
jp
Beginnen met Lady Dana en Korsakoff... ze kicken op wiefen achter de turntables :D
Bramm0
quote:
Originally posted by jp
Beginnen met Lady Dana en Korsakoff... ze kicken op wiefen achter de turntables :D


Dan mag viviani parisi er ook wel bij :)
jp
Daisy :D
Subsonik
quote:
Originally posted by Siesta
Amerikanen zijn slimmer dan ik dacht dus :o


:D

Wat een eentonige & zielige bagger inderdaad!
jp
Er zitten best leuke producties bij, en dan niet alleen oude Tracid Traxxx
Siesta
quote:
Originally posted by Subsonik
:D

Wat een eentonige & zielige bagger inderdaad!



true, maar jij vond het vroeger ook vet, kan ik me nog herinneren uit een heel ver verleden :p
Cyberjoi
Hardstyle staat voor kwaliteit....



WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
jp
Nee dan dat progressive waar men nu ook al samples gebruikt die al jaren in de hardcore hun dienst hebben bewezen. Echt origineel.
basvh
nou het publiek in de q dance area op mysteryland was nou niet het aller aller gezelligst wat je kan hebben.

jp
Ga eens op Qrimetime of X-Qlusive kijken. Q-Base had ook een supersfeer :)

Trouwens, HQ op Dance Valley dat was ook gezellig met die massale knokpartij :whip:
Cyberjoi
Hardstyle is niet mijn style. Vond de sfeer op Defcon 1 (2004) wel goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement