|
Hardstyle in amerika? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Bramm0
Maar hoe krijg je die dj's hier geboekt en getransporteerd etc...
Nogal een gedoe, toch is het een gat in de markt denk ik |
:p Boeken is niet zo moeilijk gewoon op je flyer zetten welke dj's komen. Transporteren doe je gewoon met de boot, duurt ff :rolleyes:. |
|
|
| jp |
| Beginnen met Lady Dana en Korsakoff... ze kicken op wiefen achter de turntables :D |
|
|
| Bramm0 |
| quote: | Originally posted by jp
Beginnen met Lady Dana en Korsakoff... ze kicken op wiefen achter de turntables :D |
Dan mag viviani parisi er ook wel bij :) |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Siesta
Amerikanen zijn slimmer dan ik dacht dus :o |
:D
Wat een eentonige & zielige bagger inderdaad! |
|
|
| jp |
| Er zitten best leuke producties bij, en dan niet alleen oude Tracid Traxxx |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Subsonik
:D
Wat een eentonige & zielige bagger inderdaad! |
true, maar jij vond het vroeger ook vet, kan ik me nog herinneren uit een heel ver verleden :p |
|
|
| Cyberjoi |
Hardstyle staat voor kwaliteit....
WHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
| jp |
| Nee dan dat progressive waar men nu ook al samples gebruikt die al jaren in de hardcore hun dienst hebben bewezen. Echt origineel. |
|
|
| basvh |
| nou het publiek in de q dance area op mysteryland was nou niet het aller aller gezelligst wat je kan hebben. |
|
|
| jp |
Ga eens op Qrimetime of X-Qlusive kijken. Q-Base had ook een supersfeer :)
Trouwens, HQ op Dance Valley dat was ook gezellig met die massale knokpartij :whip: |
|
|
| Cyberjoi |
| Hardstyle is niet mijn style. Vond de sfeer op Defcon 1 (2004) wel goed. |
|
|
|
|