|
כוסומו!@$
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
אווווווווווווווווווווווווווף איך מחפשים משהו בפורום הזה!$@
מאה אחוז מהקלטים שאני מכניס לו בחיפוש לא עובדים!@$
ואיך עושים חיפוש רק ע"פ כותרת
והאם אפשר בכלל לחפש מילים בעברית.....
שעה אני מחפש תצחוקיה לא מוצא :|
עכשיו הנה קחו! תצחקו!@$
סתם אני לא עצבני זה מרגיז קצת פשוט:) |
|
|
| Rising |
תמיד שאתה מחפש תגדיל את הטווח זמן של החיפוש...
זה בדר"כ מוגדר על 3 חודש אחרונים ... תגדיל את זה לשנה אחרונה או אפילו יותר וזה בטוח ימצא לך. |
|
|
| YoraY |
| טוב אני אנסה שוב בפעם הבאה שלא ילך לי... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני לא חושב שזה קשור לצחוקיה...
יותר בכיוון של "סתם ראיתי תמונה הי לי חשק לפתוח טרד ולא היה לי על מה אז הנה תהנו"
אלא אם תצליח להסביר לי את הבדיחה פה...:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
הדבר שבאמת מצחיק פה זה שאפילו חן כבר התרגל לקרוא לו יגאל
=] |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
הדבר שבאמת מצחיק פה זה שאפילו חן כבר התרגל לקרוא לו יגאל
=] |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח תכלס |
|
|
| omergunr |
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
עומר איכס
וחן תודה..לפעמים צריך לדעת מאיזה זוית להסתכל :D |
|
|
|
|