return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dj Melvin - L.I.O.S.
View this Thread in Original format
westflake
Van welk nr is dit nummer een cover?
Henkie_henk
Jezus jonge.. wat een dj jean nummer..

getver..

k weet t niet.. en k wil t nie weten ook

maybe iemand anders
kolkiewolkie
Ik weet het niet en ik hoef het ook niet te weten.

dat zuignummer was vrijdag de clipprimeur (ik keek TMF ja, en idd, ik verveelde me). t clippie bestaat uit allemaal van de die blije basisschoolkids, die moeten verbloemen dat het weer een rampzalige verzameling van rideltjes is. om me niet af te laten leiden door de clip heb ik de helft van de clip met de ogen gezeten om te luisteren of het iets of het niets is.

niets dus, mocht dat niet duidelijk zijn, brrrrr

greetz kolkiewolkie
westflake
haha agressie hey!!
magrec
Ik vinnut wel een grappig nummertje...


is ut alleen niet L.O.I.S.
Akira
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik weet het niet en ik hoef het ook niet te weten.

dat zuignummer was vrijdag de clipprimeur (ik keek TMF ja, en idd, ik verveelde me). t clippie bestaat uit allemaal van de die blije basisschoolkids, die moeten verbloemen dat het weer een rampzalige verzameling van rideltjes is. om me niet af te laten leiden door de clip heb ik de helft van de clip met de ogen gezeten om te luisteren of het iets of het niets is.

niets dus, mocht dat niet duidelijk zijn, brrrrr

greetz kolkiewolkie


HAHAHA nou een van die blije schoolkids is dus een broertje van een vriendin van mij hehe...ja ik heb zelf de clip ook nog steeds niet gezien maar ja ik hoorde dat het jochie er ook in zat...
Henkie_henk
tis idd.... L.O.I.S. je had nog net ietsie beter je ogen moete openhoude aant eind westflake..

kijk maar op ag.. en wtf echt echt jean style.. "lifte me up".. lol
magrec
gevonden somewhere

De dochter van Melvin & Anita (anita debuteerde in de laatste videoclip van DJ Jose & G spott`s Access!!!) Lois heeft de hoofdrol.
ze is pas 5,5
weten we dat ook weer
westflake
Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is.

Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren...

lat@r
magrec
quote:
Originally posted by westflake
Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is.

Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren...

lat@r


pssst l.o.i.s

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by westflake
Hey henkie, who carez if it is jean style? Ik vroeg waar lios gecoverd van is.

Als je niet van Jean houdt moet je niet in deze topic reageren...

lat@r



zo hey, een heuse aanval op henkie_henk, gewaagt hoor :D :p

ps, er werd vrijdag ook nog gezegd dat er ergens jantje smit in de clip moet zitten (de ene keer zie je um, de andere keer niet)... zegt voor mij wel weer genoeg
Henkie_henk
ach hij heeft wel beetje gelijk..

maar ik heb nog steeds wel het recht om mijn mening te geven en ik zeg daarna ook dat de cover gevonde moet worde

dus whadevva

als men niet over iets omtrent je post mag praten dan word het ten eerste wel heel saai en zou die ten tweede na 2 dage op pagina 2 staan..

ajetj0
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement