return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Marco V till Karlshamn
View this Thread in Original format
lemonkillen


Datum: 2006-02-03
Tid: 21.00-02.00
Typ: Fest
Arrangör: Clublife People & Nöjesbåten
Plats: Nöjesbåten
Stad: Karlshamn
Pris: 150SEK
Ålder: 18
Hemsida: http://www.nojesbaten.com
Flyer: http://www.clublife.se/marcoban.jpg
Status: Aktuell

DJ´s:
Marco V (NL)
PJAY (SWE)
JOHNNY B (Clublife People SWE)
MENDOZA (SWE)

Övrigt:
Clublife People och Nöjesbåten presenterar Marco V!
Mannen behöver väl knappast nån större presentation. Eventet kommer äga rum Fredag den 3 Februari på Nöjesbåten i Karlshamn.Så stort och påkostat event har aldrig ägt rum i Karlshamn.
Musiken kommer spänna sig mellan Trance och hård techno på 2 dansgolv. Extra megarigg i form utav ljud och ljus är inhyrt. Vi har även lyckats få tag i samma laser som kördes på Slaghuset med Marco V tidigare för att ge er en rejäl laser upplevelse.

Redroom lounge kommer även vara öppet denna kväll och här kommer det spelas ny techno i massor.

Man har möjlighet att reservera biljetter i entrén, maila då För och Efternamn samt fullständigt personnummer med tillhörande sista siffror till [email protected]
Viktigt att ni skickar rätt uppgifter då ni måste legitimera er på plats.
Denna reservations lista kommer hållas mellan 21.00-22.00, har man inte dykt upp mellan denna tid gäller inte reservationen. Detta är ett bra sätt för er långväga gäster att vara säkra på att komma in.
zoric
Surt för mig att det är en och en halv månad före jag fyller 18 :(
InterMilan31
im there +1
Laszlo
Det är ju faktiskt bara 9 mil till Karlshamn härifrån, så detta ska jag nog banne mig dyka upp på.
Vizay
är det bara jag som tycker marco V lirar här i sverige stup i ett nu för tiden? :)
DJ Elf
får se om man drar dit ;)
St_Andrew
Karlshamn :wtf:

Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock :D:D
lemonkillen
Kommer ni långväga så finns det mycket förmånligt boende i Karlshamn, Sveriges fräschaste vandrarhem har det blivit utsett till. Maila mig på [email protected] så förmedlar jag gärna kontaktuppgifter till er.

Ni kan även reservera biljetter i kön genom att maila för,efternamn och personnummer på alla deltagare så är ni garnaterad plats fram till 22.00. Flera långväga gäster har redan gjort på detta vis.
Använd även här ovanstående mailadress.

Välkommen!
Johnny
Clublife People




quote:
Originally posted by St_Andrew
Karlshamn :wtf:

Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock :D:D
lemonkillen
Kommer ni långväga så finns det mycket förmånligt boende i Karlshamn, Sveriges fräschaste vandrarhem har det blivit utsett till. Maila mig på [email protected] så förmedlar jag gärna kontaktuppgifter till er.

Ni kan även reservera biljetter i kön genom att maila för,efternamn och personnummer på alla deltagare så är ni garnaterad plats fram till 22.00. Flera långväga gäster har redan gjort på detta vis.
Använd även här ovanstående mailadress.

Välkommen!
Johnny
Clublife People




quote:
Originally posted by St_Andrew
Karlshamn :wtf:

Vore iof kul o se Marco V men kanske lite väl långt! Grymmt bra intiativ dock :D:D
lemonkillen
We are counting down, soon it´s Friday.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement