return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Gate 42 @ It Hertz! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gate 42
Nu, en av mina favoriter ifrån förra året: Tim Track - Track It Back (Hertz Remix)
nils
feck, jag missade det här :(
finns set:et tillgängligt för nedladdning eller som stream? vore kul att höra
Dj_Irish
Det var ösigt minsann. Fortsätt så :D
elletek
very nice show patrick, enjoyed it very much :D
Gate 42
Thanks! Tack!

Settet finns inte för nerladdning som det ser ut idag. Men vi kanske kan fixa till något om jag hittar någon bra plats att lägga det på...


Eller? Om jag inte minns fel så har DI någon exklusiv rätt till de set som spelas där?! Hmmm, Irish? Kan du ge lite klarhet i denna fråga?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Gate 42
Thanks! Tack!

Settet finns inte för nerladdning som det ser ut idag. Men vi kanske kan fixa till något om jag hittar någon bra plats att lägga det på...


Eller? Om jag inte minns fel så har DI någon exklusiv rätt till de set som spelas där?! Hmmm, Irish? Kan du ge lite klarhet i denna fråga?


Nej för fan, vi har ingen exclusiv rätt till några set vi spelar. Vi ber bara artister/Djs att mixarna spelas först hos oss och att regelbunda shower bara finns hos oss. Detta gör vi inte bara för att spela märkvärdiga utan även hjälpa oss sålla bland allt material vi får in. Vi föredrar att spela upp material från folk som inte har har en stor och regelbunden exponering på nätet redan.

Du får gärna göra din mix hur tillgänglig som helst. Brukar mest vara skivbolagen som har problem med det (därav anledning till att jag tog bort alla mina mixar från min hemsida) :)
Laszlo
Gate, jag kan hosta din mix på min effteepää i en vecka eller så, så länge vi försöker hålla det inom TA.

Adda mig på MSN laszlo(at)djlaszlo.com eller ICQ 158208918 så slänger jag upp den.
montana
det var en bra mix patrik, mycket ösiga låtar och control freak funkar fortfaranda, men den där nick touch låten var minsann ny för mig, bra låt. skummt att den är släppt på armada/captivating, ska nog plocka vinylen inom en snar tid. men minsann, bra mix kortsagt
SteveTranz4ever
Jag vill ha jag vill ha jag vill ha... går in på MSN nu och hoppas nån kan skicka setet till mig :gsmile:
Cloudburst
Är grymt sugen på setet. :(

Laszlo
Nissar och Nissor, setet finns här: ftp://gate42:[email protected]:10201

håll det bara inom TA så är ni snälla :)

har själv ännu inte lyssnat på setet så jag kan inte uttala mig om hur det låter, men jag återkommer....:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Nissar och Nissor, setet finns här: ftp://gate42:[email protected]:10201


Tack Lasseman ! Tankar hem nu :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement