return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חייב עזרה בכרטיס קול
View this Thread in Original format
Koby
אני רוצה לקנות כרטיס קול חדש שיתאים לצרכים החדשים שלי(יצירה) אבל לא מבין בזה כלום..לא יודע אפילו ממה להתחיל..איפה לחפש..שמות..ביצועים..מחירים...
מי שיעזור לי יקבל את הכרטיס הישן עם חתימה ;)
Sm0keMachine
תלך לחנות מיוזיק שופ בדיזינגוף..
משם אני הולך לקנות ציוד..(מחכה שיגיע המשלוח של מה שאני רוצה)

תראה באתר שלהם מה יש להם להציע:
http://www.music-shop.co.il/
Koby
תודה..אבל אני רוצה לבוא עם קצת ידע בסיסי..
קצת הסברים..המלצות..
הבאת לי אחלה אתר אבל עדיין השמות והמושגים שם לא אומרים לי הרבה..איך אני ידע מה טוב..מה הכי טוב..ומה פחות?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Koby
תודה..אבל אני רוצה לבוא עם קצת ידע בסיסי..
קצת הסברים..המלצות..
הבאת לי אחלה אתר אבל עדיין השמות והמושגים שם לא אומרים לי הרבה..איך אני ידע מה טוב..מה הכי טוב..ומה פחות?


אז תלך לחנות ותשאל שאלות :)

אם לא שם, אז תלך לחנויות אחרות כמו למשל חלילית..
Koby
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז תלך לחנות ותשאל שאלות :)

אם לא שם, אז תלך לחנויות אחרות כמו למשל חלילית..

המטרה שלהם זה למכור...לא לעזור לי להשיג את מה שאני מחפש..חשבתי אוליי מישהו יכול להמליץ על כרטיס מסויים ואני כבר יזמין את הדגם בכל חנות מחשבים..
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Koby
המטרה שלהם זה למכור...לא לעזור לי להשיג את מה שאני מחפש..חשבתי אוליי מישהו יכול להמליץ על כרטיס מסויים ואני כבר יזמין את הדגם בכל חנות מחשבים..


wtf?

חנות מחשבים???

כרטיס קול ליצירת מוזיקה קונים בחנות של ציוד ליצירת מוזיקה......
Koby
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
wtf?

חנות מחשבים???

כרטיס קול ליצירת מוזיקה קונים בחנות של ציוד ליצירת מוזיקה......

כמו שאמרתי..אין לי מושג בזה...ולהזמין שם ומספר של הדגם אפשר גם בפיצוציה של חמימו...אתה פשוט אומר מה בדיוק אתה רוצה ומזמינים לך..:D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Koby
כמו שאמרתי..אין לי מושג בזה...ולהזמין שם ומספר של הדגם אפשר גם בפיצוציה של חמימו...אתה פשוט אומר מה בדיוק אתה רוצה ומזמינים לך..:D


תשמע תלך לחנות כלשהי..
ותגיד שבנתיים אתה רק מתעניין ואתה לא רוצה לקנות..
וככה הם יותר יסבירו לך על הציוד מאשר ינסו למכור לך..

קאפיש?
Koby
תודה..אני ינסה..
Flotser
אף פעם לא ממש התעניינתי בזה,
אבל אני יודע שכרטיסים שמאוד ממליצים עליהם הם של
m-audio
.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement