|
כל ה Djs לפהההה
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| הייתי בזה כבר במרץ 05 |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא הייתי בזה ולצערי הרעיון של רייזינג סטארס למעשה לא מבטיח כלום חוץ מאותו סט בודד... לא שזה רע
בנתיים אני חושב שאני לא ייכנס לזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא הייתי בזה ולצערי הרעיון של רייזינג סטארס למעשה לא מבטיח כלום חוץ מאותו סט בודד... לא שזה רע
בנתיים אני חושב שאני לא ייכנס לזה |
זה סתם בודד שלא ממש מקשיבים לו
כי חוץ ממנו יש עוד 10 סטים באותו יום
אז גם ככה בסוף מי שמקשיב לך זה החברים שלך חח |
|
|
|
|