| LikWit |
Kjære medklubbere!

FURRY MUSIC er tilbake etter braksuksessen i Januar med John Dahlbäck - denne gangen har vi invitert Paolo Mojo !
PAOLO MOJO gjør comeback i Norge etter suksessen i desember 2003. Siden den gang er det mye som har skjedd med den karismatiske engelskmannen; utgivelser på labels som Sabotage Systems, Sensei, Mixturi, Jukebox In The Sky, Alternative Route, Pryda Friends, Platipus og VapouRise for å nevne noen. Som ikke det var nok, ble det nettopp kjent at han skal mixe det neste Balance mix-albumet. Samtidig med alt dette turnerer han jorden rundt, og spiller side om side med storkanoner som Sasha, Nic Fanciulli, Steve Lawler, King Unique, Desyn Masiello og Lee Burridge. Møt opp lørdag 4.feb på Sikamikanico for å høre Paolo i aksjon - vi kan garantere deg en hyggelig aften med drivende tech house og en dash minimal techno på plakaten!
Seyton duoen, STIAN KLO og THOMAS NØKLING, står for oppvarmingen. De har nettopp lansert deres eget label, Praesul - og flyr høyt om dagen med utgivelser på Invent, Perc Trax, Dumb, Loöq, Låtene er å finne på playlisten til DJs som Hernan Cattaneo, Nick Warren, Fergie, Slacker, James Zabiela og John Digweed for å nevne noen. Support til Stian og Thomas blir levert av den sprelske ZAMA og artigkaren ESPEN W - dette blir gøy!!
Lineup:
Paolo Mojo
Seyton (Stian Klo & Thomas Nøkling)
Zama
Espen W
Sted:
Sikamikanico, Møllergata 2, Oslo
4. Februar 2006, 22:00 - 03:30
60 kr før midnatt
God musikk samt 19kr for en kjølig flaske sølevann gir god grunn til å starte tidlig!!
Ønsker du en plass på gjestelista eller annen info er du velkommen til å sende noen linjer til [email protected]
Så håper vi dere blir observert på dansegulvet med en kald en i hånden!
Relaterte linker:
www.paolomojo.com
www.seyton.org
www.stianklo.com
www.furry -music.com
 |
|
|