return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צרות עם המערכת
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
אוקי אז ככה.
מאחורי המערכת יש 4 כניסות לרמקולים כמו שכולכם יודעים.. אדום,שחור,אדום,שחור.
בכל מקרה. זוג אחד פשוט נדפק אצלי ונהפכתי לחרש באוזן אחת..
יש משהו שאני יכול לעשות חוץ מלזרוק אותה מקומה 10?
gErver
הכניסות התקלקלו?
אם כן אתה צריך להחליף שם משהו.. אולי נשרף..
בנתיים אתה יכול להתפשר על מונו ולחבר את הרמקולים לאדום שחור של הרמקול השני.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by gErver
הכניסות התקלקלו?
אם כן אתה צריך להחליף שם משהו.. אולי נשרף..
בנתיים אתה יכול להתפשר על מונו ולחבר את הרמקולים לאדום שחור של הרמקול השני.

רעיון טוב, תודה:)
gErver
בכיף אחשלי :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement