|
צרות עם המערכת
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
אוקי אז ככה.
מאחורי המערכת יש 4 כניסות לרמקולים כמו שכולכם יודעים.. אדום,שחור,אדום,שחור.
בכל מקרה. זוג אחד פשוט נדפק אצלי ונהפכתי לחרש באוזן אחת..
יש משהו שאני יכול לעשות חוץ מלזרוק אותה מקומה 10? |
|
|
| gErver |
הכניסות התקלקלו?
אם כן אתה צריך להחליף שם משהו.. אולי נשרף..
בנתיים אתה יכול להתפשר על מונו ולחבר את הרמקולים לאדום שחור של הרמקול השני. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by gErver
הכניסות התקלקלו?
אם כן אתה צריך להחליף שם משהו.. אולי נשרף..
בנתיים אתה יכול להתפשר על מונו ולחבר את הרמקולים לאדום שחור של הרמקול השני. |
רעיון טוב, תודה:) |
|
|
| gErver |
| בכיף אחשלי :toocool: |
|
|
|
|