|
Vibe Tribe - Albert Balbert
|
View this Thread in Original format
| Rising |
שניםםם שלא פתחתי טרד!! החלטתי לפתוח אחד על הקטע המדהים הזה.... אולי אני בשנתיים איחור אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא :tongue2
לא פתחתי את הנושא על הקטע עצמו אלא על הנושא שמאחוריו..
וייב טרייב עשו ת'קטע על אלברט הופמן ממציא ה-LSD.
מעניין מה היה הסיפור שלו מישהו יודע?? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני רק יודע שכל פעם שיוצא לי להיות במסיבת טבע נגשים אלי איזה 3-4 אנשים ושואלים: "אחי, ישך הופמנים?" חחחע
סמויים מנאייקים |
|
|
|
|