|
Club classixx (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Bedankt gasten. Hier nog wat vette nummertjes van mij:
(DJ Deeon) Da Dik Suk - Franklin Rmx
Cab 'n Crew - Pure
Cab 'n Crew - Kickdown 227
Disco Macabre - The Deejays
DJ Da Rick - Bill & Monica
DJ Da Rick - Rumble
DJ Disco - Superfreak
ixxel - drop that beat
Lock 'n' Load vs Bad Habbit Boys - Blow Ya Load On The Weekend
Out Of Grace - Anglia
Rachel Auburn - Renegade Master 2000
South Side Spinners - Luvstruck
State of House - Pacific Dance
Virtual Zone - Looking for love
Yves Deruyter - The Rebel
Zicky - She Wanna (Jocker Mix)
en uiteraard Silvio Ecomo - No Dip, die blijft vetjes |
|
|
| Ruben_Dubbink |
om fftjes over Mark Oh' door te gaan (DIE TIJD):
DJ'S @ Work hebben hier een nieuwe mixes van gemaakt,
klinkt errug leuk!
GreetZ RubDub |
|
|
| Little Theseus |
klopt Ruben, en dune - hardcore vibes is ook al geremixed door ravers on dope. Is de trend zeker, ik ben benieuwd wat er nog meer wordt opgegraven komende tijd.
Kheb trouwens een leuk cd'tje gemaakt thx all!
Oja, omdat ik een aantal nummers toch wel wil delen met jullie:
Atlantic ocean - Waterfall (vet oud clubnummer, geweldig!)
Pizzaman - Sex on the streets
Moby - Everytime you touch me
Beckie Bell - Steppin' out tonight
Gigi D'agostino - Sweetly (ik wist eigenlijk helemaal niet dat gigi al zo lang produceerde, maar dit nummer is het bewijs!)
Urban Cookie Collective - The Key The Secret (dit vond ik toendertijd toch wel zoooooo geweldig!)
Bit machine - Somebody real (zonde dat dit soort platen "vergeten" zijn!)
Ice MC - It's a rainy day
Rame - The power feat. Falguni (met die jodelende chinees die zodra je het hoort weer weet)
Interactive - Forever young (gewoon lekker)
T-Spoon - A part of my life (hier waren ze tenminste nog goed, wat daarna kwam was klote -/me denkt terug aan het verschrikkelijke sexonthebeachlied- )
En de mensen die dit vroeger leuk vonden zijn nu ongetwijfeld de Hee Hoo mensen op de feesten van nu: Double Vision - Knockin' |
|
|
| TranceFool |
Dees zijn jullie allemaal verplicht te downen, wetnie of ie al was genoemd, maar dit nummer is zooooooo vet, wist eerst de naam nie van et nummer, maar nu heb ik em :D:D
NUNCA - HOUSE OF THE DOOM
zoo vet, gruwelijk :D:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
NUNCA - HOUSE OF THE DOOM
zoo vet, gruwelijk :D:D |
vergeet zeker niet moving train en voodoo, wel lachen nummertjes!! :D:D
en weet je trouwens dat marco v niet de enige is die madonna heeft geremixed, een of andere hardcore group heeft like a prayer ook geremixed (of gerebeat zou je ook kunnen zeggen :D:D).. |
|
|
| Optimus |
The Course - Ready Or Not
The Course - Aint Nobody
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Rame - The power feat. Falguni (met die jodelende chinees die zodra je het hoort weer weet)
|
Wie heb deze voor me?:D:D:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dees zijn jullie allemaal verplicht te downen, wetnie of ie al was genoemd, maar dit nummer is zooooooo vet, wist eerst de naam nie van et nummer, maar nu heb ik em :D:D
NUNCA - HOUSE OF THE DOOM
zoo vet, gruwelijk :D:D |
Zeker vet nummer.. vooral de Nico Parisi Remix :) |
|
|
| JunKX |
Net nog een nummer gevonden wat echt niet mag ontbreken in deze rij...
Hij stond op een Bush, op de ouwe kant :p
....Devilfish - Man Alive....
Echt zo'n retrocade effect, doet me denken aan Streets Of Rage II, ouwe game op de MegaDrive, maar wel zwaar hevig...
Morgen meer...
Laters,
[-JX-] aka JunKX |
|
|
| stampertje |
Het waren er zoveel dat ik niet zeker weet of deze er al tussen stonden.
Ook deze moet je hebben
Klubbheads - turn up the bass
DJ Jean vs Klubbheads - Remixed
Paul Okenfield - Cafe del mar
Sunclub - fiesta ofzo
Scoop - Drop it
En een nummer dat ik zelf helaas niet meer heb: DJ jean - The launch en dan hier de klubbheads remix van die is echt heel strak
nog ouder
Marshall masters - Dont touch that stereo
" " - I like it loud
Party annimals - Aquarious
Dj paul Elstak - Luv U more
nu stop ik want het gaat de verkeerde kant op |
|
|
| TranceFool |
HE Stampertje ff vraagie:
Kom je uit Capelle a/d IJssel???? (staat namelijk alleen Capelle :p) |
|
|
| stampertje |
| ja daar kom ik vandaan, ik zal gelijk ff mn residence op die kaart zetten |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by stampertje
ja daar kom ik vandaan, ik zal gelijk ff mn residence op die kaart zetten |
Ah lachuh...zit ik namelijk op school....Comenius College, Lijstersingel 18, VWO 6. Ken je denkik wel:) |
|
|
|
|