|
TMF på nätet
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
jag kommer ihåg att det fanns många som var avundsjuka på Holländarna pga att vi har TMF hehe..
nu kan ni också titta på det genom nätet här
http://streamers.at.sara.crossmedia...s.com/tmf_video
så kan ni också upptäcka att det har blivit mer som ZTV/MTV med massor av R&B istället för elektronisk musik :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| Cool - jag var en av de som var småsotis på er och TMF. Men om de också gått och blivit MTV-wannabes så klarar jag mig utan. Synd att denna tjänsten inte fanns tre år tidigare... :| |
|
|
| zoric |
| Tack. Har också hört att det har blivit mycket som MTV. Suger dock :rolleyes: |
|
|
| zoric |
| Jean Paul!!!!! :wtf: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by zoric
Jean Paul!!!!! :wtf: |
ch000000000n! :wtf:
:p
Synd att kanalen förändrats ja.. men visar dom fortfarande filmklipp från tex TE och sånt då iaf? ScuL? :) |
|
|
| zoric |
| haha, ge oss en tv-tablå eller länk dit :D |
|
|
| zoric |
Tack :toothless
TV Gids :haha: |
|
|
| mr_fisken |
"30minutes of depressing videos"
Artist top10 gwen stefani&eminem
Jo man får väl hoppas dom visar lite roligare saker. TMF sponsrar väl trance energy iår igen? |
|
|
| zoric |
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH :haha: :haha: :haha:
Scooter!!!!! :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by zoric
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH :haha: :haha: :haha:
Scooter!!!!! :haha: :haha: :haha: :haha: |
jag sa alltså att det har blivit lika ostig som ZTV :)
visst finns det några program som sänder lite trance. Menthal Theo's program till ex. TMF party på fredag kl 21 också kanske
ibland sänder de clips från Armin, Tiësto, Ferry. Men det är inte så oft faktiskt.
http://script09.tmf.nl/v3/index.php?channel=tv&page=tv_gids |
|
|
| Laszlo |
Har de ingen motsvarighet till Viva's Club Rotation?
Där spelas också en del Warp Brothers cheese, men ibland fick man höra bra ch00ns...iaf när jag för 3-4 år sedan senast såg programmet... |
|
|
|
|