| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
הפעם לא היה סט שלי
כי הסט נמחק מהשרת בגלל שהחליפו שרת
בגלל זה שמתי 2 סטים של דיג'יים אורחים
איפה היית שבוע שעבר כשניגנתי שעתיים? |
לא תמיד יוצא לי לשומע תתוכנית שלך וגם לא תמיד אני זוכר.......
הורדתי פעם אחת סט שלך
וגם אני זוכר ששמעתי תתוכנית שאירחת את
Ernesto vs Bastian
Kyau vs Albert
דווקא לא רע........ |
|
|