|
Underworld
|
View this Thread in Original format
| coby |
לא יודע אם יש כאן כאלה שמכירים
קניתי שלשום דיסק של
Underworld
Everything , Everything
זה מוקלט מהופעה חיה.. ממש אהבתי מלא אנרגיה ועוד עם הקהל והכל משהו מטורף.. מוסיקה איכותית
לא יודע איך להגדיר אתזה בדיוק , אפשר לקרוא לזה סוג של קלאב טראנס.. לא אפליפטינג.. קיצר אנרגטי עם רעיונות מקוריים וממש מושקע
הדבר היחיד שלא אהבתי זה הווקאלים שהכניסו, מין אלביס פרסלי סטייל כאלה.. לא יודע יש אנשים שאוהבים, בכל מקרה הקטעים ממש חזקים.. אם היתה גרסא אניסטרומנטלית זה היה אחד הדיסקים הכי חזקים ששמעתי בחיים שלי
זה מ 2000 או 2002 אני חושב
1. Juanita/Kiteless
2. Cups
3. Push Upstairs
4. Pearls Girl
5. Jumbo
6. Shudder/King Of Snake
7. Born Slippy Nuxx
8. Rez/Cowgirl
קטע 7 הוא דיי מוכר , מתוך איזה סרט שחכתי איך קוראים לו..
אני הכי אהבתי את 8
http://www.amazon.com/gp/product/B0...v=glance&n=5174
אפשר לשמוע כאן סמפלים
( תשמעו דרך המיוסיק סמפלר) |
|
|
| YoraY |
הייתי מגדיר אותם אלקטרוניק אנדרגראוונד
והטראק השמיני בורן סליפי זה אחד הסמלים בסצנה...
מהסאונד טראק של
Trainspotting 1996
עד ימינו משחררים ריליסים עם קוברים לקטע הזה
במקור הוא די טכנו-אנדרגראונד כזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
אהה נכון
סרט טוב ? |
סרט מ-ע-ו-ל-ה
תכנס לאתר של גון דיגוויד
www.johndigweed.com
יש שם למטה ארקיב עם התוכניות שלו מהשנה האחרונה
תכנס לתוכנית הראשונה שם מ-8.1.2006
עזוב שתוכנית מצוינת תעבור בערך לאמצע ותקשיב בערך באזור השעה לקטע חדש כמדומני של אנדרוורלד (דיגוויד רק חושף שזה הם אבל לא אומר תשם...בעסה) קטע אפל ומהפנט
זה ללא ספק הרכב ייחודי ומצוין ועשית בחירה מצוינת - אני שמח שאתה נהנה! (בקטע מהסט של דיגוויד יש דווקא ווקאלים אפלים שממש אהבתי! ) |
|
|
| coby |
באמת סט חזק
כל הקטעים עם קצב מגניב כזה, אתה מכיר כמה שמות גדולים מהסגנון הזה אילן
? |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by YoraY
הייתי מגדיר אותם אלקטרוניק אנדרגראוונד
והטראק השמיני בורן סליפי זה אחד הסמלים בסצנה...
מהסאונד טראק של
Trainspotting 1996
עד ימינו משחררים ריליסים עם קוברים לקטע הזה
במקור הוא די טכנו-אנדרגראונד כזה
|
בורן סליפי קטע ענק
הרימיקס של יביס דירויטר הכי מפציץ
חברשלי שומע אותו באוטו קבוע
תענוג |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by gErver
בורן סליפי קטע ענק
הרימיקס של יביס דירויטר הכי מפציץ
חברשלי שומע אותו באוטו קבוע
תענוג |
כה זה מהקטעים האלה שיכנסו לטופ 10 קטעי אלקטרוניקה של כל הזמנים
אלה שעיצבו תרבות |
|
|
| DvJ |
הבוטלג של פאט בוי סלים עם הקטע שלו
Right here Right Now....
עננקק...
וכמו כן הרמיקס של פול אוקנפלד
יש לאנדרוורלד עוד קטע שאין אותו באלבום הזה ונקרא
Rez
שמאוד אהבתי....... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
באמת סט חזק
כל הקטעים עם קצב מגניב כזה, אתה מכיר כמה שמות גדולים מהסגנון הזה אילן
? |
זה משנורא אהבתי ואני נורא אוהב בסטים של דיגוויד וגם של קאטאניו סתם לדוגמא
הקטעים הם מיוחדים
יש בהם כל מיני יציאות מיוחדות כאלה ששוברות שגרה
וכשזה מגיע לך קטע אחרי קטע זה פשוט מהפנט
שמות אני לא יחדש לך הרבה חפש כל משאתה יכול מאריק פריידז ומהאליאסים שאני יודע שלו
pryda
cirez d
אריק פריידז הוא היוצר מספר אחת כיום אם אני צריך לבחור...(טוב נו ביחד עם גבריאל ודרזדן שקשה לי שלא לבחור בהם גם)
מה עוד...דברים מינימליסטיים מיוחדים שאני אוהב -
hugg & pepp
גם נתמכים חזק על ידי דיגוויד
וכמובן מהתוכנית הנוכחית ששמעת derek howell
שם ידוע יותר ועדיין לא גורע מהאיכות
ואם זה לא מספיק אז
elior aka krazydj
בשביל מה הוא פה אם לא בשביל ההמלצות הללו? :D |
|
|
| Scorchio |
את הקטעים שג'ון מנגן הוא חושף לפעמים בצ'ארט שלו באתר, אבל זה כל כך קצת ממה שהבנאדם מקבל ומנגן.
התקליטן מספר אחד היום בעולם לדעתי הוא ג'ון דיגוויד, הוא הכי מגוון מיוחד והכי חשוב יודע לבנות את הסטים שלו בצורה הכי טובה שיש.
קטעים טובים שהוא מנגן לאחרונה או יצאו בלייבל שלו:
LK Pro - Romper Stomper
Gutterstylz - Dirtbox
Cirez D - Re Match
Oliver Koletzki - Blackout
Depeche Mode - A Pain That Im Used To [Jacque Le Cont Remix]
תסתכל בטראקליסטים שלו פה ושם, אני ממליץ מאוד גם להוריד את הסט האחרון שלו:
John Digweed - FabricFirst Exclusive Webmix (December 2005)
והכי חשוב לא לשכוח, 3.4 הוא מנגן באילת! |
|
|
| coby |
תודה אני ינסה למצוא כמה מהקטעים האלה
שמעתי גם דיסק של סאשה בחנות אבל לא יודע קצת שעמם אותי
היה גם
banco de gaia
או משהו כזה אבל לא יצא לי לשמוע
שם ששמעתי פעם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
LK Pro - Romper Stomper
|
קטע מדהים!!! איזה ביטים!
נגיעות אלקטרו משובחות
| quote: | Originally posted by Scorchio
Depeche Mode - A Pain That Im Used To [Jacque Le Cont Remix]
|
אם אני שומע את זה במסיבה אני מתחרפן איזה קטע היי אנרג'י!!
יש שתי אופציות לשתות במסיבה וודקה עם רד בול או לקבל זריקת מרץ אימתנית בדמות קטע כמו זה
אני אומר לך אני הולך ברחוב בזמן הקטע הזה ופשוט מתאמץ לעצור את עצמי מלהתחיל לרקוד כמו חולה נפש
האחרים לא קלטתי תשמות המבטא של דיגוויד טיפה בעייתי :D
הסט מפאבריק מתחיל פצצתי פחות אהבתי תקטעים בהמשך אכל זה כבר עניין של טעם אי אפשר להתווכח עם זה שהוא בונה נהדר תסטים שלו
אבל אם כבר מקום ראשון אז בגלל המקסוס המושלם
תחום שבו הוא עוקף בגדול את משלדעתי הוא הדי גיי שבונה כיום בצורה הטובה ביותר סטים - הרנאן קאטאניו
ב-2006 שמור לדיגוויד מקום של כבוד בטופ 5 שלי לדי גיי מאג ואין ספק שאם אני יהיה באילת זה רק יתחזק |
|
|
|
|