return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Underworld
View this Thread in Original format
coby
לא יודע אם יש כאן כאלה שמכירים

קניתי שלשום דיסק של
Underworld

Everything , Everything

זה מוקלט מהופעה חיה.. ממש אהבתי מלא אנרגיה ועוד עם הקהל והכל משהו מטורף.. מוסיקה איכותית

לא יודע איך להגדיר אתזה בדיוק , אפשר לקרוא לזה סוג של קלאב טראנס.. לא אפליפטינג.. קיצר אנרגטי עם רעיונות מקוריים וממש מושקע

הדבר היחיד שלא אהבתי זה הווקאלים שהכניסו, מין אלביס פרסלי סטייל כאלה.. לא יודע יש אנשים שאוהבים, בכל מקרה הקטעים ממש חזקים.. אם היתה גרסא אניסטרומנטלית זה היה אחד הדיסקים הכי חזקים ששמעתי בחיים שלי
זה מ 2000 או 2002 אני חושב





1. Juanita/Kiteless
2. Cups
3. Push Upstairs
4. Pearls Girl
5. Jumbo
6. Shudder/King Of Snake
7. Born Slippy Nuxx
8. Rez/Cowgirl

קטע 7 הוא דיי מוכר , מתוך איזה סרט שחכתי איך קוראים לו..
אני הכי אהבתי את 8

http://www.amazon.com/gp/product/B0...v=glance&n=5174
אפשר לשמוע כאן סמפלים
( תשמעו דרך המיוסיק סמפלר)
YoraY
הייתי מגדיר אותם אלקטרוניק אנדרגראוונד


והטראק השמיני בורן סליפי זה אחד הסמלים בסצנה...

מהסאונד טראק של
Trainspotting 1996

עד ימינו משחררים ריליסים עם קוברים לקטע הזה
במקור הוא די טכנו-אנדרגראונד כזה
coby
אהה נכון

סרט טוב ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
אהה נכון

סרט טוב ?


סרט מ-ע-ו-ל-ה

תכנס לאתר של גון דיגוויד

www.johndigweed.com

יש שם למטה ארקיב עם התוכניות שלו מהשנה האחרונה
תכנס לתוכנית הראשונה שם מ-8.1.2006
עזוב שתוכנית מצוינת תעבור בערך לאמצע ותקשיב בערך באזור השעה לקטע חדש כמדומני של אנדרוורלד (דיגוויד רק חושף שזה הם אבל לא אומר תשם...בעסה) קטע אפל ומהפנט
זה ללא ספק הרכב ייחודי ומצוין ועשית בחירה מצוינת - אני שמח שאתה נהנה! (בקטע מהסט של דיגוויד יש דווקא ווקאלים אפלים שממש אהבתי! )
coby
באמת סט חזק

כל הקטעים עם קצב מגניב כזה, אתה מכיר כמה שמות גדולים מהסגנון הזה אילן
?
gErver
quote:
Originally posted by YoraY
הייתי מגדיר אותם אלקטרוניק אנדרגראוונד


והטראק השמיני בורן סליפי זה אחד הסמלים בסצנה...

מהסאונד טראק של
Trainspotting 1996

עד ימינו משחררים ריליסים עם קוברים לקטע הזה

במקור הוא די טכנו-אנדרגראונד כזה


בורן סליפי קטע ענק
הרימיקס של יביס דירויטר הכי מפציץ

חברשלי שומע אותו באוטו קבוע
תענוג
YoraY
quote:
Originally posted by gErver
בורן סליפי קטע ענק
הרימיקס של יביס דירויטר הכי מפציץ

חברשלי שומע אותו באוטו קבוע
תענוג




כה זה מהקטעים האלה שיכנסו לטופ 10 קטעי אלקטרוניקה של כל הזמנים
אלה שעיצבו תרבות
DvJ
הבוטלג של פאט בוי סלים עם הקטע שלו
Right here Right Now....
עננקק...

וכמו כן הרמיקס של פול אוקנפלד


יש לאנדרוורלד עוד קטע שאין אותו באלבום הזה ונקרא
Rez
שמאוד אהבתי.......
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
באמת סט חזק

כל הקטעים עם קצב מגניב כזה, אתה מכיר כמה שמות גדולים מהסגנון הזה אילן
?


זה משנורא אהבתי ואני נורא אוהב בסטים של דיגוויד וגם של קאטאניו סתם לדוגמא
הקטעים הם מיוחדים
יש בהם כל מיני יציאות מיוחדות כאלה ששוברות שגרה
וכשזה מגיע לך קטע אחרי קטע זה פשוט מהפנט

שמות אני לא יחדש לך הרבה חפש כל משאתה יכול מאריק פריידז ומהאליאסים שאני יודע שלו
pryda
cirez d
אריק פריידז הוא היוצר מספר אחת כיום אם אני צריך לבחור...(טוב נו ביחד עם גבריאל ודרזדן שקשה לי שלא לבחור בהם גם)

מה עוד...דברים מינימליסטיים מיוחדים שאני אוהב -
hugg & pepp
גם נתמכים חזק על ידי דיגוויד
וכמובן מהתוכנית הנוכחית ששמעת derek howell
שם ידוע יותר ועדיין לא גורע מהאיכות
ואם זה לא מספיק אז
elior aka krazydj
בשביל מה הוא פה אם לא בשביל ההמלצות הללו? :D
Scorchio
את הקטעים שג'ון מנגן הוא חושף לפעמים בצ'ארט שלו באתר, אבל זה כל כך קצת ממה שהבנאדם מקבל ומנגן.

התקליטן מספר אחד היום בעולם לדעתי הוא ג'ון דיגוויד, הוא הכי מגוון מיוחד והכי חשוב יודע לבנות את הסטים שלו בצורה הכי טובה שיש.

קטעים טובים שהוא מנגן לאחרונה או יצאו בלייבל שלו:
LK Pro - Romper Stomper
Gutterstylz - Dirtbox
Cirez D - Re Match
Oliver Koletzki - Blackout
Depeche Mode - A Pain That Im Used To [Jacque Le Cont Remix]

תסתכל בטראקליסטים שלו פה ושם, אני ממליץ מאוד גם להוריד את הסט האחרון שלו:
John Digweed - FabricFirst Exclusive Webmix (December 2005)

והכי חשוב לא לשכוח, 3.4 הוא מנגן באילת!

coby
תודה אני ינסה למצוא כמה מהקטעים האלה

שמעתי גם דיסק של סאשה בחנות אבל לא יודע קצת שעמם אותי

היה גם
banco de gaia
או משהו כזה אבל לא יצא לי לשמוע

שם ששמעתי פעם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
LK Pro - Romper Stomper


קטע מדהים!!! איזה ביטים!
נגיעות אלקטרו משובחות

quote:
Originally posted by Scorchio

Depeche Mode - A Pain That Im Used To [Jacque Le Cont Remix]


אם אני שומע את זה במסיבה אני מתחרפן איזה קטע היי אנרג'י!!
יש שתי אופציות לשתות במסיבה וודקה עם רד בול או לקבל זריקת מרץ אימתנית בדמות קטע כמו זה
אני אומר לך אני הולך ברחוב בזמן הקטע הזה ופשוט מתאמץ לעצור את עצמי מלהתחיל לרקוד כמו חולה נפש

האחרים לא קלטתי תשמות המבטא של דיגוויד טיפה בעייתי :D
הסט מפאבריק מתחיל פצצתי פחות אהבתי תקטעים בהמשך אכל זה כבר עניין של טעם אי אפשר להתווכח עם זה שהוא בונה נהדר תסטים שלו
אבל אם כבר מקום ראשון אז בגלל המקסוס המושלם
תחום שבו הוא עוקף בגדול את משלדעתי הוא הדי גיי שבונה כיום בצורה הטובה ביותר סטים - הרנאן קאטאניו
ב-2006 שמור לדיגוויד מקום של כבוד בטופ 5 שלי לדי גיי מאג ואין ספק שאם אני יהיה באילת זה רק יתחזק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement