return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Greetings vanuit Essene (Asse)
View this Thread in Original format
Lolo
Hallo mensen,

ik ben sindskort naar Asse verhuisd, in een prachtig huisje voor mijn vrouw en mezelf, is echt gezellig, doch koud hier.

Vandaag langs den oude Extreme gereden, en, ja, wa moet ik zeggen. Precies nen squat.

Een grote teleurstelling dat die club in zo'n staat blijft...

L.
Zehra
groetjes terug :D

ow ja pix or stfu !!! (van je huis dus eh) :toothless
Vishnu
Cool Laurent :)

Zijn we uitgenodigd op de housewarming? :D

Serieus, ik hoop voor u en je vrouw dat je er nog ettelijke jaren plezier beleefd en je er volledig thuis kan voelen. En laat het mss een inspiratiebron wezen voor nog heel veel upcoming producties! Kan nauwelijks wachten op Trilogique..
Shadowkid
Cool, is ni ver van Ternat :) Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van België ofzo?
Lolo
kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole

LOL LOL LOL LOL
mellow_head
I C you didn't lose your sense of humor :D
Real
lol. :toothless


Veel plezier in je nieuwe hutje. :)
Shadowkid
lol

maar daar hebde toch zelf voor gekozen ook ze :p

btw: have fun in u nieuw huis :)
Lolo
quote:
Originally posted by Shadowkid
Cool, is ni ver van Ternat :) Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van België ofzo?


IDD, 5 minuten rijden en ik zit daar

L.
Soliplex
quote:
Originally posted by Lolo
kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole

LOL LOL LOL LOL


Amai, anaal penetreren & ondertussen nog berichtjes posten op Ta: echt een bezige/nAARStige bij die Lolo! :D

Btw, hebt ge daar zelf eigenlijk ooit gedraaid vroeger? (in Extreme dus)

Lolo
LOLLERZ!!

Spijtig genoeg heb ik nooit mogen draaien in Extreme, maar ging daar toch heel vaak. Spijtig he??
Tiger777
IS Essene ni van afflighem...?:conf:

Asse sucks joeng, Ternat oek, ma minder.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement