|
Greetings vanuit Essene (Asse)
|
View this Thread in Original format
| Lolo |
Hallo mensen,
ik ben sindskort naar Asse verhuisd, in een prachtig huisje voor mijn vrouw en mezelf, is echt gezellig, doch koud hier.
Vandaag langs den oude Extreme gereden, en, ja, wa moet ik zeggen. Precies nen squat.
Een grote teleurstelling dat die club in zo'n staat blijft...
L. |
|
|
| Zehra |
groetjes terug :D
ow ja pix or stfu !!! (van je huis dus eh) :toothless |
|
|
| Vishnu |
Cool Laurent :)
Zijn we uitgenodigd op de housewarming? :D
Serieus, ik hoop voor u en je vrouw dat je er nog ettelijke jaren plezier beleefd en je er volledig thuis kan voelen. En laat het mss een inspiratiebron wezen voor nog heel veel upcoming producties! Kan nauwelijks wachten op Trilogique.. |
|
|
| Shadowkid |
| Cool, is ni ver van Ternat :) Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van België ofzo? |
|
|
| Lolo |
kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole
LOL LOL LOL LOL |
|
|
| mellow_head |
| I C you didn't lose your sense of humor :D |
|
|
| Real |
lol. :toothless
Veel plezier in je nieuwe hutje. :) |
|
|
| Shadowkid |
lol
maar daar hebde toch zelf voor gekozen ook ze :p
btw: have fun in u nieuw huis :) |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Cool, is ni ver van Ternat :) Maar is het dan in Asse kouder dan de in de rest van België ofzo? |
IDD, 5 minuten rijden en ik zit daar
L. |
|
|
| Soliplex |
| quote: | Originally posted by Lolo
kouder, dude, ik zit echt in een Asse...hole
LOL LOL LOL LOL |
Amai, anaal penetreren & ondertussen nog berichtjes posten op Ta: echt een bezige/nAARStige bij die Lolo! :D
Btw, hebt ge daar zelf eigenlijk ooit gedraaid vroeger? (in Extreme dus) |
|
|
| Lolo |
LOLLERZ!!
Spijtig genoeg heb ik nooit mogen draaien in Extreme, maar ging daar toch heel vaak. Spijtig he?? |
|
|
| Tiger777 |
IS Essene ni van afflighem...?:conf:
Asse sucks joeng, Ternat oek, ma minder. |
|
|
|
|