return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[SET] DJ HB - Full Energy volume 6
View this Thread in Original format
HBtje
Heb eens ff een lekkere mix gemaakt:

01. Mojado - El Matador (Re Vision)
02. Mr Sam ft Crash Course in Sience - Flying Around (Mojado Vision)
03. Mode Hookers - Breathe (Sander van Doorn Remix)
04. Drax and Scott Mac - Must Have Been A Dream (Mac Zimms Remix)
05. John Askew - All Or Nothing
06. Marc van Linden - Forbidden Love (B Mix)
07. Ronski Speed with Stoneface and Terminal - Incognition (Club Mix)
08. Octagen and MIDOR - Rush Hour
09. Mike Koglin - 1:1.168 (Original Mix)
10. Second Sun - Playground (Nu Nrg Remix)
11. Giuseppe Ottaviani - Linking People (Marc Van Linden Remix)
12. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
13. Ernesto vs Bastian - Darkside Of The Moon (Marc van Linden Remix)
14. A-Ha - Celice (Paul van Dyk Remix)
15. Timo Maas - Pictures (Paul van Dyk Remix)
16. Mark Sherry - Fractured (David Forbes Remix)
17. Dogzilla - Without You (Original Mix)


http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=...UE172GQUKP7JZ26

Benieuwd wat jullie er van vinden
:cool:
Mindphaser
hmm.. had een hele set vol PvD verwacht..

staan wel wat leuke plaatjes tussen maar is niet echt mijn ding.. ps zijn hier geen speciale threads voor?
Opti
ja, hier moet ie naartoe
jp
Effe luisteren dan
Unique2701
quote:
Originally posted by Mindphaser
ps zijn hier geen speciale threads voor?


he dat zeggen we alleen tegen buitenlanders heur :toothless
jp
quote:
Originally posted by Unique2701
he dat zeggen we alleen tegen buitenlanders heur :toothless


HB denkt dat hij Duits is en woont in Friesland. Duidelijke zaak :p
Mindphaser
mja dacht echt dat het een duitser was :p

maarreh wel een leuk mixje..
loop aardig achter en ben een ster in titels.. welk nr wordt er gedraait in min 25.. ???
kolkiewolkie
Geinig setje wel.

Is het niet een idee om een soort centraal topic te maken met alle links naar de members hun eigen setjes? Meeste wat zoal geupped wordt (ik zag net dat dat in die thread met je laatste tracklist nog wel 'ns voorkomt) gaat namelijk langs mij heen maar zo'n centraal topic zou 'wel handig' zijn (en het mag volgens de regels die we ooit opgesteld hebben ook gewoon).
Siesta
jammer dat je zon "pvd" tempo gebruikt. alles dik opgepitched, erg irritant..
Chicane
Met of zonder auto-beatmix gemaakt? :D Traktoren rijden er vollop in Friesland :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement