|
Blik slaapt... dus...... ;)
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
| sja, misschien leest ie dit nog ff snel VOOR het slapen gaan he, moeten we niet hebben dat ie m er meteen al uitmikt ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Ja en toen wast ik er nog...
*is dit al 2e vergrijp dan??*
*wat denk jij blik?* |
|
|
| Gekhous |
| soz, wrong forum :) |
|
|
| Blik |
haha, dit is lameness ten top, ik stuur swamper wel ff eenPM :p
vette thread trouwens in holland forum hoor :p |
|
|
|
|