return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tjerk gaat los op TE!!!!!!
View this Thread in Original format
Remy D
We kunnen het niet laten even te vermelden dat Tjerk onze enige “ex-gabber” is, op zaterdagavonden wil hij nog wel eens wat van zijn technieken laten zien. En op TE gaat ie los zoals nooit tevoren!!!!!!

Mis dit spektakel niet (NOG NOOIT VERTOOND)!!! :D:D
Yarnie
grrrrrrr heb ik eindelijk de kans om blik in actie te zien moet ik het weer missen :( :(

Ik hoor de verhalen wel na afloop over blik zijn kunsten :)
Remy D
Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Remy D
Tja ik heb TMF al ingelicht en nu schijnen ze nogal erg geintresseert te zijn in de moves, en zullen naar alle waarschijnlijkheid zendtijd geven aan Tjerk zodat het live te bewonderen is op tv. Dus in principe hoef je niets te missen van dit spektakel. :)
\


w000000000000000000t, BLIKKIE!!!!!!!!!!!!


dit wilk zien, die video motte we rellen :-)
!_PeTrUs_!
Laat die jongen toch, gaat ook voor het eerst naar een feestje en is daar nu eenmaal een beetje opgewonden door.
Blik
hmm, dit slaat dus weer helemaal nergens op, en petrus, het is niet mijn eerste feestje hoor, ben ook al naar Impulz geweest :)

en dit allemaal door een grapje op de site van mij en mijn vrienden......
-=WVG=-
Whahahahahaahahaha

He Remy-D er rust een copyright op die txt van "De geXte online" (geschreven door mij uiteraard) dusse de boete zal binnenkort op de deurmat te vinden zijn...

Overigens re-de-lijk overdreven deze thread...
John
laat blik lekker gabberen alstie dat wil..misschien doek nog wel ff mee :)
Gekhous
ik hak met het grootste gemak Emmer eruit hoor :)

luister meer dan vaak genoeg naar hardcore!!
TranceFool
hehe...emmer..lol :D

Trouwens ik hou ook wel van een potje hakken dus kga dr gerust bijstaan :)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Gekhous
ik hak met het grootste gemak Emmer eruit hoor :)


Veger bedoel je...
Jukx
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Veger bedoel je...


In ABN is het nog altijd "stoffer" en blik...

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement