|
dont worry
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
לא העלה לי שום חיוך
סמיילים מזדיינים מחורבנים
מה שכן אבל השיר המקורי באמת עושה הרגשה טובה
במיוחד כששמים לב שכל המוזיקה שמה היא בלי כלי נגינה אחד |
|
|
| DjChook |
אהה,
ברור, גם אני עשיתי מינימייז
בהתחלה זה נראה עוד פרק מלוסט.. ואז הבנתי שאני מסטול |
|
|
|
|