|
Alphazone till Sverige :)
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
En nyhet som jag har sett ett tag men nu är det dags att publicera den
Alphazone till Sverige den 3/3 2006 Gissa om jag ska dit hahaha :)
All information är från Dem själva
More info comming soon |
|
|
| trancedanne |
| Vart någonstanns? |
|
|
| Vizay |
hoho nu kör vi :D
snälla säg sthlm, snälla snälla snälla :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless |
Jag vet också massa hemliga saker. Impad? :p |
|
|
| ArcticBeach |

kände att jag bara va tvungen :tongue2 |
|
|
| Mats W |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless |
Fan vad jag hatar folk som håller på så där. :rolleyes: Fast du är reko ändå Stefan. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hahaha det är så kul med sånna här trådar... det är bara då folk som inte är så aktiva orkar logga in för att skriva :D
Mer sånt ! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless |
Datum: Friday, 03-03-06: Sweden (från deras hemsida)
Stad: Eftersom Esset skrev det gissar jag på Linköping.
Arrangör: BK antagligen
:happy2: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Datum: Friday, 03-03-06: Sweden (från deras hemsida)
Stad: Eftersom Esset skrev det gissar jag på Linköping.
Arrangör: BK antagligen
:happy2: |
Nu ska jag va en messerschmitt och påpeka att BK är ett ställe/krog ... Dom som normalt sett arrar på Bk är Sweapsound. :)
Anteckna nu alla cred-skallar :D |
|
|
| EsseT |
Hehe som steve säger så vet jag med om det Kan bara säga så mycke att jag känner arrangören :) hehe blir en bra kväll det där med Men först ska vi klara av några fester innnan hoho :)
Fisken du kan vara lugn du får reda på all info snart hooh =) |
|
|
|
|