return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Alphazone till Sverige :)
View this Thread in Original format
EsseT
En nyhet som jag har sett ett tag men nu är det dags att publicera den

Alphazone till Sverige den 3/3 2006 Gissa om jag ska dit hahaha :)
All information är från Dem själva



More info comming soon
trancedanne
Vart någonstanns?
Vizay
hoho nu kör vi :D
snälla säg sthlm, snälla snälla snälla :D
SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless


Jag vet också massa hemliga saker. Impad? :p
ArcticBeach




kände att jag bara va tvungen :tongue2
Mats W
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless

Fan vad jag hatar folk som håller på så där. :rolleyes: Fast du är reko ändå Stefan.
SteveTranz4ever
Hahaha det är så kul med sånna här trådar... det är bara då folk som inte är så aktiva orkar logga in för att skriva :D

Mer sånt !
mr_fisken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet allt och har vetat allt några veckor nu men kan tyvärr inte säga nåt. Vet datum, stad, plats, arrangör osv. osv. :toothless


Datum: Friday, 03-03-06: Sweden (från deras hemsida)
Stad: Eftersom Esset skrev det gissar jag på Linköping.
Arrangör: BK antagligen


:happy2:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
Datum: Friday, 03-03-06: Sweden (från deras hemsida)
Stad: Eftersom Esset skrev det gissar jag på Linköping.
Arrangör: BK antagligen


:happy2:


Nu ska jag va en messerschmitt och påpeka att BK är ett ställe/krog ... Dom som normalt sett arrar på Bk är Sweapsound. :)


Anteckna nu alla cred-skallar :D

EsseT
Hehe som steve säger så vet jag med om det Kan bara säga så mycke att jag känner arrangören :) hehe blir en bra kväll det där med Men först ska vi klara av några fester innnan hoho :)

Fisken du kan vara lugn du får reda på all info snart hooh =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement