return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Brainscan????
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
http://sprott.physics.wisc.edu/pick...sp2.html#aleph1

Ff goed lezen wat er staat en dan maar gek worden :D
Optimus Trance
Ghehee, je wordt genaaid war je bij staat...:D:D:D
Miss Proximus
Ik weet hoe t werkt.....of wisten jullie dat ook al :D wee :)
DJ_Siesta
HUH, wat een bagger zooi, grrrrrrrrr
B@d*TRiP
hehe, deze is al en tijdje oud, maar hij blijft gewoon goed... :) tis helemaal leuk als je het niet snapt :D
kolkiewolkie
mm, wel handig om te kijken of je ook dronken bent of niet: snap je er na 10x nog nix van dan ben je dronken, doe je er 5x over aangeschoten en snap je um na 2x of minder dan ben je in een redelijk normale toestand (of beledig ik nu mensen die het nog steeds niet doorhebben???:D :D :p )

greetz kolkiewolkie
Ruben_Dubbink
in redelijke staat van toestand (kolkie) had ik um na de 1e keer wel door. En jij in je normale toestand Kolkiewolkie? :D
New Wave
Ik snap der echt niets van..................................................
Optimus Trance
quote:
Originally posted by New Wave
Ik snap der echt niets van..................................................



Hahahaha, hoerrrrrrrrr niet zoveel white widow roken ghehehe:p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
in redelijke staat van toestand (kolkie) had ik um na de 1e keer wel door. En jij in je normale toestand Kolkiewolkie? :D


2x, smartass!!

greetz kolkiewolkie

en ja, ik verveeeeeeeeeeeeeel me momenteel==>> echt geen zin meer in werken atm....*sigh*

magrec
huh ik snap er geen van....

HAHAHAHA en nu wel :D

ok ik ben wakker
Yarnie
w0000000000000000000000tttt

ik ben goed, kad m na een keer al door

owja kende m al

dat zal t dan wel wezen!

greet0rz,

tha yarn
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement