|
Brainscan????
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Ghehee, je wordt genaaid war je bij staat...:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik weet hoe t werkt.....of wisten jullie dat ook al :D wee :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| HUH, wat een bagger zooi, grrrrrrrrr |
|
|
| B@d*TRiP |
| hehe, deze is al en tijdje oud, maar hij blijft gewoon goed... :) tis helemaal leuk als je het niet snapt :D |
|
|
| kolkiewolkie |
mm, wel handig om te kijken of je ook dronken bent of niet: snap je er na 10x nog nix van dan ben je dronken, doe je er 5x over aangeschoten en snap je um na 2x of minder dan ben je in een redelijk normale toestand (of beledig ik nu mensen die het nog steeds niet doorhebben???:D :D :p )
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| in redelijke staat van toestand (kolkie) had ik um na de 1e keer wel door. En jij in je normale toestand Kolkiewolkie? :D |
|
|
| New Wave |
| Ik snap der echt niets van.................................................. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik snap der echt niets van.................................................. |
Hahahaha, hoerrrrrrrrr niet zoveel white widow roken ghehehe:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
in redelijke staat van toestand (kolkie) had ik um na de 1e keer wel door. En jij in je normale toestand Kolkiewolkie? :D |
2x, smartass!!
greetz kolkiewolkie
en ja, ik verveeeeeeeeeeeeeel me momenteel==>> echt geen zin meer in werken atm....*sigh* |
|
|
| magrec |
huh ik snap er geen van....
HAHAHAHA en nu wel :D
ok ik ben wakker |
|
|
| Yarnie |
w0000000000000000000000tttt
ik ben goed, kad m na een keer al door
owja kende m al
dat zal t dan wel wezen!
greet0rz,
tha yarn |
|
|
|
|