return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
להחליף את המוד ועכשיו
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
צר לי חן אבל אם אתה לא מסוגל לגלות הגינות בסיסית ואם הערה לגבי תפקודך גורמת לך להתנהג כמו ילד קטן אז אולי צריך לשקול לשים מישהו אחראי במנהל הפורום פה

אין שום תירוץ שיצדיק סגירת הטרד שלי כשחגיגת הטרדים פה היתה לעיני כולם
ואתה לא פעלת להבהיר שיש פה חוק
Shahar
יגאל עם כל הכבוד אני יגיד לך שלדעתי לא נמצא מוד כמו חן

שמת לב שהוא המוד היחיד שהקשבתי לו?
ועזוב את זה שאני מכיר אותו מעבר לפה

הוא פשוט יודע לבוא ולבקש כמו שצריך
ולא לעשות פוזות של מוד
ובגלל זה הוא השיג כל מה שהוא ביקש בלי שהתווכחנו בכלל
לא יודע מה המקרה הספציפי שהתעצבנת בגללו כרגע

אבל מפה ועד טרד כזה יש דרך ארוכה ונראה לי שאתה זה שצריך לשקול מה שהוא כותב
Glenn-Holmes
אני חושב שהוא צריך לשקול למה הוא ממציא חוק שהוא לא אוכף ומחליט לאכוף אותו כפרנציפ
אם לא מתקיים פה דיון הוגן והטרד שלי נשאר סגור אין לי מבחינתי מה לחפש פה

אני לא מתכוון להיות במקום שאי אפשר להעביר בו ביקורת גם אם היא מרומזת כלפי המוד
כשהיה צריך ידעתי להגיד מילים טובות
וכעת אני אומר את משצריך

כל משרוצה להשיג אותי אני נמצא גם הפורומים הכלליים וגם בפורומים אחרים
אני אומר את זה כי אני לא מאמין שמשהו ישתנה
sabi10
חן...לא ייתכן שאנשים פה מבלבלים את המוח על הצבא בט'רד שנועד להמליץ על קטעים ודיסקים חדשים ויש עוד כל מיני דברים כאלו, אז אני לא ממש יודע מה קורה בינך לבין יגאל אבל תתחיל לעשות משהו ואם אתה לא מסתדר לבד אז אולי תבקש עזרה או משהו בסגנון...

אני לא בא לצאת נגדך או משהו ואישית אין לי בעיה איתך...

ובקשר לט'רד הזה, אני חושב שזה קצת מוגזם לפתוח לזה ט'רד אבל... אם יש חוקים אז צריך לאכוף אותם על כולם ולא רק על מי שרוצים...
Shahar
שמע סאבי אתה מערבב פה דברים
אז מה אם יש טרד להמלצת טראקים ומתוך 1000 עמודים ב 2-3 עמודים דיברו על צבא
זה לא אמור להפריע לאף אחד
אם אנשים דיברו על זה כנראה זה עניין יותר מבנאדם אחד אז למה להפריע לזה?

המוד לא אמור לחפש דברים כאלה כדי להיכנס באמצע ולהרוס
זה לא התפקיד שלו לחפש ריבים עם משתמשים בפורום

התפקיד שלו לשמור על הכללים
ולפתח דיון בתוך טרד זה לא עבירה על החוק


ויגאל לדעתי לקחת את זה קשה מדי
נראה לי שכל העניין הזה יכול להפטר בשיחה של שניכם באייסי
DjChook
יגאל אל תשחק אותה תמים, אתה פתחת את הטרד' הזה במודע כי אתה רוצה להראות שאני לא סוגר טרד'ים, אפשר לחשוב כאילו ביקשת
"חן בוא תסגור אותי", ובין אם הייתי סוגר או לא הייתי סוגר זה היה מוכיח את הנקודה שלך שאני לא מתנהל כמוד טוב.

אז אם אתה בא לחפש אותי עכשיו, ולבחון אותי אם אני ממלא את התפקיד שלי אז שיהיה לך לבריאות.

לפני כמה חודשים היה לנו פה מספר ויכוחים על רוח הפורום, והוחלט שהדבר שהכי מפריע לכולם זה שפותחים פה מלא טרדים על מסיבות / תוכניות רדיו,
והחלטנו איך מתגברים על זה, באמת שאני מבד את כל מי שמשדר ברדיו, אבל נקבע חוק, ומי כמוך יגאל יודע אותו, ובכוונה לבוא ובפומבי לצפצף עליו זה כמו להכנס לכנסת ולעבור ח"כ ח"כ ולהגיד לו "אתה מושחט!"
אתה יודע שהם יעלבו הרבה יותר מאשר אם יכתבו את זה בעיתונות, והם ילחמו בכך הרבה יותר אם תכתוב את זה בעקיפין.

נחזור אלינו, יש טרד' אחד שאני לא מוכן שיכתבו בו שטויות וזה ה
MEET THE CREW.
כל טרד' אחר, ואלה אם למישהו יש מה להגיד שיגיד. ואני דווקא כן אוהב לחפש את השנינויות וואלה זה משעשע אותי איך דברים יכולים להתגלגל.

בקשר לטרד' שלך, שקלתי לאחד אותו עם הטרד' הקודם שלך, ואז רציתי להראות לך שזה היה לא במקום,
אותו דבר לגבי החתימה שלך.
שוב פעם אתה מגדיל אותה, אז מה אם רק עכשיו שמתי לב לזה? למה אף אחד אחר לא מעיר פה על חתימות גדולות? להעיר על טרד'ים שגולשים לצבא ועל מוד שלא מתנהג כמו שצריך הם יודעים,
אבל וואלה רק שחר יודע לבוא אלי בפרטי במסנג'ר /אייסיקיו/PM
ולהעיר לי על דברים שלא נראים לו לנכון,
ותאמין לי אם יש דבר שאני אוהב זה להקשיב לכם - הרי זה מה שאני עושה.
אילן אני אגיד לך את האמת שהפרנציף הזה נאמר עם חיוך, ואני הייתי בטוח שאתה גם תיקח את זה ברוח טובה. מצטער עם לא, ומקווה שאפשר לגשר על זה ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
יגאל אל תשחק אותה תמים, אתה פתחת את הטרד' הזה במודע כי אתה רוצה להראות שאני לא סוגר טרד'ים, אפשר לחשוב כאילו ביקשת
"חן בוא תסגור אותי", ובין אם הייתי סוגר או לא הייתי סוגר זה היה מוכיח את הנקודה שלך שאני לא מתנהל כמוד טוב.

אז אם אתה בא לחפש אותי עכשיו, ולבחון אותי אם אני ממלא את התפקיד שלי אז שיהיה לך לבריאות.

לפני כמה חודשים היה לנו פה מספר ויכוחים על רוח הפורום, והוחלט שהדבר שהכי מפריע לכולם זה שפותחים פה מלא טרדים על מסיבות / תוכניות רדיו,
והחלטנו איך מתגברים על זה, באמת שאני מבד את כל מי שמשדר ברדיו, אבל נקבע חוק, ומי כמוך יגאל יודע אותו, ובכוונה לבוא ובפומבי לצפצף עליו זה כמו להכנס לכנסת ולעבור ח"כ ח"כ ולהגיד לו "אתה מושחט!"
אתה יודע שהם יעלבו הרבה יותר מאשר אם יכתבו את זה בעיתונות, והם ילחמו בכך הרבה יותר אם תכתוב את זה בעקיפין.

נחזור אלינו, יש טרד' אחד שאני לא מוכן שיכתבו בו שטויות וזה ה
MEET THE CREW.
כל טרד' אחר, ואלה אם למישהו יש מה להגיד שיגיד. ואני דווקא כן אוהב לחפש את השנינויות וואלה זה משעשע אותי איך דברים יכולים להתגלגל.

בקשר לטרד' שלך, שקלתי לאחד אותו עם הטרד' הקודם שלך, ואז רציתי להראות לך שזה היה לא במקום,
אותו דבר לגבי החתימה שלך.
שוב פעם אתה מגדיל אותה, אז מה אם רק עכשיו שמתי לב לזה? למה אף אחד אחר לא מעיר פה על חתימות גדולות? להעיר על טרד'ים שגולשים לצבא ועל מוד שלא מתנהג כמו שצריך הם יודעים,
אבל וואלה רק שחר יודע לבוא אלי בפרטי במסנג'ר /אייסיקיו/PM
ולהעיר לי על דברים שלא נראים לו לנכון,
ותאמין לי אם יש דבר שאני אוהב זה להקשיב לכם - הרי זה מה שאני עושה.
אילן אני אגיד לך את האמת שהפרנציף הזה נאמר עם חיוך, ואני הייתי בטוח שאתה גם תיקח את זה ברוח טובה. מצטער עם לא, ומקווה שאפשר לגשר על זה ;)


משאתה קורא לו לבחון אותך בא כי שמתי לב שאתה זה שלא שם על החוק
או שתבטל אותו או שתאכוף אותו
בנתיים לא אכפת אותו
DjChook
יגאל התשובה שלך מוכיחה שאני צודק

בקיצר. לטרד אין בסיס.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement